فرماندار ملایر

کارنامه ورزشکاران ملایری درخشان و مایه مباهات است

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۹:۳۶
کد خبر: ۳۸۴۱۰۶
کارنامه ورزشکاران ملایری درخشان و مایه مباهات است
رضایی گفت : کارنامه ورزشکاران ملایر در عرصه بین المللی درخشان و مایه مباهات است و ورزشکاران و مدال آوران مایه افتخار شهرستان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار ملایر در مراسم تجلیل از قهرمانان این شهرستان ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم ملایر در انتخابات گفت: مشارکت مردم ملایر در این انتخابات بسیار باشکوه بود و انتخاباتی سالم را در شهرستان داشتیم.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی دیلماسی ایران در برجام اظهار کرد: خوشبختانه با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها نقطه عطفی در تاریخ دیپلماسی کشور رقم خورد و این جز با رهنمودهای مقام معظم رهبری، تدبیر دولت دکتر روحانی و تلاش های مجدانه تیم مذاکره کننده هسته ای ایران ممکن نبود.

رضایی ضمن تقدیر و تجلیل از خانواده های شهدا گفت : شهدا حق بزرگی گردن ما دارند و امیدوارم با تاسی از شهدا ودعای خانواده ها بتوانیم ادامه دهنده راه این غزیزان باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ورزشکاران و قهرمانان ملایر در میادین مختلف ورزشی بارها شایستگی و لیاقت خود را نشان داده اند و با سخت کوشی به درجه های طلایی افتخار دست پیدا کرده اند.

فرماندارملایر اظهار کرد: ملایری بودن وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک ظرفیتی بسیار مهم است که برای شتاب بخشیدن به روند توسعه و رشد ورزش این شهرستان باید از این فرصت طلایی به نحو مطلوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ورزشگاهها و اماکن ورزشی بسیار خوبی در این شهرستان وجود دارد که نشان دهنده این است که در گذشته در حوزه ورزش کار انجام شده و این روند باید ادامه پیدا کند.

رضایی بیان کرد: تامین و تخصیص اعتبارات ورزش ملایر از اولویت های این شهرستان است و باید برای پیشرفت ورزش با شناسایی خیرین ورزشی از پتانسیل آنها استفاده کنیم و برای ارتقای این حوزه باید وقت بگذاریم.

وی وجود ورزشکاران و قهرمانان ورزشی را افتخاری مهم برای این شهرستان دانست و گفت: ورزشکاران برای مردم بویژه جوانان الگو هستند و از همه توان خود برای حمایت و پشتیبانی از ورزش این شهرستان و ورزشکاران و قهرمانان استفاده می کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز