عملکرد برانکو نیازی به ارزیابی ندارد

طاهری: برای موفقیت پرسپولیس برنامه های بلندمدت در نظر گرفته ایم

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۸:۴۳
کد خبر: ۳۸۴۱۳۷
طاهری: برای موفقیت پرسپولیس برنامه های بلندمدت در نظر گرفته ایم
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: پیش از این نیز به هواداران گفته بودیم نگران نباشند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی اکبر طاهری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: از اینکه پرسپولیس روند مثبتی را طی می‌کند خوشحالیم اما برای این باشگاه بزرگ خواسته‌های بزرگتری داریم. در موضوع تمدید قرارداد آقای ایوانکوویچ هم من قبل از این به هواداران گفته بودم که نگران نباشند، چون ما برنامه‌های مدونی برای تمام رده‌ها داریم. دنبال یک ساختار قوی از بعد فنی و تشکیلاتی برای تیم‌های پرسپولیس هستیم که فقط به تیم بزرگسالان محدود نمی‌شود. قطعا در این مسیر در تمام آن بخش‌ها از آقای برانکو استفاده می‌کنیم تا پرسپولیس نه فقط در ایران، بلکه در سطح قاره آسیا مجموعه‌ای مطرح در این عرصه‌ها باشد.

وی ادامه داد: کارنامه آقای برانکو به قدری شفاف است که نیاز به ارزیابی ندارد. این کارنامه فقط به عملکرد ایشان در پرسپولیس محدود نمی‌شود بلکه به سال‌های گذشته برمی‌گردد. در ابتدای فصل نتایجی کسب شد که هواداران و برخی دوستان دوستدار پرسپولیس را نگران کرده بود ولی در مجموعه پرسپولیس این باور وجود داشت که اگر پتانسیل تیم به اجرا در آید نتایج خوبی خواهیم گرفت و خوشبختانه این اتفاق روی داد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همانطور که آقای برانکو گفتند توافق برای ادامه همکاری صورت گرفته است ولی با توجه به اهدافی که داریم، دنبال یک برنامه کاری بلند مدت هستیم.

طاهری درباره خواسته باشگاه در این دوره همکاری تصریح کرد: ما می‌خواهیم ادبیات صنعت فوتبال با تمام جوانب در باشگاه پرسپولیس حاکم شود. با آقای برانکو برای تمدید قرارداد به توافق اولیه رسیدیم و هدف این است که در سال‌های آینده یک پرسپولیس شکوفا و مقتدر در مسابقات حاضر باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز