تغییر و اصلاح اساسنامه مورد قبول وزیر ورزش قرار گرفت

کفاشیان: وزارت ورزش در سال ۹۴ عملکرد خوبی داشت/ مشخص نیست که دوباره نامزد شوم

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۳:۵۱
کد خبر: ۳۸۴۲۱۵
کفاشیان: وزارت ورزش در سال ۹۴ عملکرد خوبی داشت/ مشخص نیست که دوباره نامزد شوم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در نشستی با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و مسئولان فدراسیون فوتبال تغییرات را آغاز می کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا نشست مسئولان وزارت ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی امروز در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در پایان این نشست گفت: در جلسه امروز مباحث کلی ورزش ایران بررسی شد و بحثی در مورد فدراسیون فوتبال صورت نگرفت.

وی افزود: تغییر و اصلاح اساسنامه مورد قبول وزیر ورزش قرار گرفت و این مساله را در هیات رئیسه نیز تصویب کردیم. در نهایت اساسنامه جدید به هیات دولت ارائه شود و اگر آرای لازم را کسب کند به تصویب برسد.

او درباره اصلاح اساسنامه گفت: در ابتدای سال آینده جلسه‌ای را با آقای سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهیم کرد و در آن اصلاحات مورد نیاز در اساسنامه مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

کفاشیان در مورد اینکه در صورت اصلاح اساسنامه احتمال ورودش به انتخابات فدراسیون فوتبال وجود دارد، اظهار داشت: طبق اساسنامه فعلی نمی توانم کاندیدا شوم و ثبت نام ها نیز به اتمام رسیده است. حتی اگر اساسنامه نیز تغییر کند، مشخص نیست بخواهم دوباره نامزد شوم.

وی در مورد عملکرد وزارت ورزش در سال 94، گفت: باتوجه به بودجه و امکانات موجود، وزارت ورزش عملکرد خوبی داشت. فدراسیون فوتبال نیز با کمترین پول، بیشترین امکانات و فعالیت ها را داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که به عملکرد این فدراسیون در سال 94 چه نمره ای می دهید، گفت: نمی توان به عملکرد فدراسیون ها نمره ای داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز