رقابت های انتخابی جام جهانی به روایت سایت AFC

چشم ایران به صدر/ عمان در پی شگفتی

۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۴:۴۹:۲۸
کد خبر: ۳۸۵۵۱۲
چشم ایران به صدر/ عمان در پی شگفتی
تیم ملی ایران باید در دو دیدار برابر هند و عمان در ورزشگاه آزادی به میدان برود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا دو هفته پایانی رقابت های دور اول مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا در نخستین روزهای سال نو برگزار خواهد شد و پرونده این رقابت ها در دهه نخست فروردین ماه بسته می شود. جایی که تیم ملی ایران در گروه D باید در دو دیدار خانگی برابر هند و عمان به میدان برود. البته صعود ایران به مرحله بعدی قطعی شده ولی این دو دیدار می تواند محک خوبی برای ایران قبل دور پایانی این رقابت ها باشد. در آستانه برگزاری این رقابت ها سایت AFC به بررسی بازی های انتخابی جام جهانی روسیه در قاره آسیا پرداخته است. AFC در گزارش خود از گروه D می نویسد:

تیم ملی ایران که صدرنشین گروه D است و با 3 امتیاز بیشتر در صدر جای گرفته، با برتری برابر هند می تواند خیالش را بابت صعود به عنوان تیم نخست گروه به مرحله بعد قطعی کند. در صورتی که عمان بتواند گوام را شکست دهد، جدال برای صدرنشینی در این گروه به روز آخر و بازی ایران و عمان کشیده خواهد شد. دو تیم در دیدار نخست خود که در مسقط برگزار شد، به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

این نتایج باعث خواهد شد تا خیلی زود ترکمنستان از گردونه رقابت ها کنار برود و دیگر شانسی برای حضور در رده دوم نیز نداشته باشد. در همین حال گوام را می توان تیم شگفتی ساز این رقابت ها لقب داد که توانسته است بهترین تیم چهارم رقابت ها باشد.

برنامه بازی های گروه D انتخابی جام جهانی در قاره آسیا به شرح زیر است:

5 فروردین: ایران – هند/ عمان – گوام

10 فروردین: هند – ترکمنستان/ ایران – عمان

تیم ملی ایران بعد از راه یابی به مرحله بعدی باید منتظر قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا باشد تا حریفان خود را برای راه یابی به جام جهانی روسیه بشناسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز