بازدید دکتر سجادی از آکادمی ملی فوتبال:

زمین تمرین شماره ۲ تیم ملی فوتبال چهار ماه آینده به بهره برداری می رسد/ بانوان در فوتبال پیشرفت خوبی داشتند

۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۹:۱۲:۰۰
کد خبر: ۳۸۷۸۷۶
زمین تمرین شماره ۲ تیم ملی فوتبال چهار ماه آینده به بهره برداری می رسد/ بانوان در فوتبال پیشرفت خوبی داشتند
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در آکادمی فوتبال از تمرینات تیم زیر 14 سال دختران ایران و روند ترمیم زمین تمرین شماره 2 تیم ملی فوتبال بازدید کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید نصرالله سجادی عصر امروز یکشنبه 15 فروردین ماه با حضور در آکادمی ملی فوتبال ابتدا چند دقیقه در جلسه اتاق فکر فدراسیون هندبال شرکت کرد و سپس با حضور در زمین شماره 2 تیم های ملی فوتبال از روند ترمیم این زمین بازدید کرد.

وی سپس با حضور در زمین تمرین تیم ملی زیر 14 سال دختران که برای مسابقات آسیایی تاجیکستان آماده می شوند حضور پیدا کرد و با مربیان این تیم گفتگو کرد و از نزدیک تمرینات این تیم را زیر نظر گرفت.

دکتر سجادی درخصوص روند ترمیم زمین تمرین شماره 2 تیم ملی فوتبال گفت: این زمین با کمک شهرداری و با استانداردهای لازم همانند زمین شماره یک طی سه یا چهار ماه آینده به بهره برداری می رسد تا تمام رده های سنی تیم ملی فوتبال بتوانند در آن تمرین کنند.

وی همچنین در مورد فوتبال بانوان گفت: بانوان در فوتبال خیلی پیشرفت داشتند و در فوتسال به قهرمانی آسیا دست پیدا کردند. در بخش چمن نیز خیلی خوب کار می کنند اما نیاز داریم کارهای پایه بیشتری انجام دهیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم زیر 14 سال دختران نیز پشتوانه تیم های بزرگسال ما هستند و برای حضور در مسابقات آسیایی که اردیبهشت در تاجیکستان برگزار می شود آماده می شوند که تا کنون 10  جلسه تمرین داشتند و شکر خدا شرایط خوبی دارند.

وی در پاسخ به این سوال که وزارت ورزش و جوانان چه حمایتی از ورزش بانوان در فدراسیون ها می کند گفت: ما در 43 فدراسیون پست نائب رئیس بانوان داریم که هر فدراسیون از این طریق با معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان ارتباط دارد و همه برنامه ها و فعالیت های خود را با هم هماهنگ می کنند. طبیعی است که اگر خواسته و یا مشکلی در این بخش باشد از این طریق توسط وزارت پی گیری و حل و فصل می شود و هر جایی نیاز به کمک و حمایت باشد هم ما و هم معاونت ورزش بانوان حمایت خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز