هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال؛

یکشنبه ملتهب؛ یک پله و دو مدعی، نفت یا تراکتور؟!

۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۰:۰۰
کد خبر: ۳۹۵۵۳۷
یکشنبه ملتهب؛ یک پله و دو مدعی، نفت یا تراکتور؟!
در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال دو تیم نفت و ذوب آهن برای گرفتن سهمیه به مصاف حریفان خواهند رفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال سه بازی حساس در سه شهر مختلف برگزار خواهد شد که این سه بازی می تواند برای صدرنشینان و قعرنشینان لیگ بسیار حائز اهمیت باشد.

*سیاه جامگان – تراکتورسازی؛ مشهد برای تبریزی ها خوش یمن نیست!

مشهد و تبریز سه بار با هم در این شهر روبرو شده اند که سه شکست تبریزی ها از مشهد بوده است. بنابراین تیم اول شهر تبریز کار سختی را در خانه سیاه جامگان خواهند داشت چرا که ورزشگاه ثامن جایی نیست که آن ها به کسی باج دهند. سیاه جامگان اگر بتواند امتیازگیری تراکتور در لیگ را متوقف کند کمک زیادی به استقلالی ها، پرسپولیس و نفت می کند. از طرفی تیم امیر قلعه نویی در گروه مرگ آسیا اول شد و اکنون روحیه خیلی خوبی برای بازی های آخر لیگ دارد. تبریزی ها در آسیا طلسم شکنی کرده اند و به این باور رسیده اند که به هر چه بخواغهند می رسند پس می توانند طلسم مشهد را هم بشکنند تا از کورس قهرمانی عقب نیفتند.

*ذوب آهن – صبا؛ کسب سهمیه ذوب آهن در دستان دایی

علی دایی ابتدا مجید جلالی را 4 تایی کرد و پس از آن نیز یک امتیاز از امیرقلعه نویی گرفت. حالا  تیم او به  مصاف  ذوب آهنی می رود که از سهمیه دور شده اما از اصل نیفتاده! لیگ در سال 95 برای ذوبی ها خوب نبوده اما یحیی گل محمدی در آسیا خوب گرد و خاک به پا کرده به طوری که در دو بازی اخیر 8 گل به حریفان زده است. به هر  ترتیب ذوب آهن به اندازه همین یک بازی با صبا فاصله دارد. سه امتیاز این مسابقه یا فاصله را دو برابر می کند یا اینکه فاصله بین دایی و گل محمدی به صفر می رسد. سبزهای اصفهان در مقابل سومین خط دفاع لیگ قرار می گیرند و همین مساله باعث می شود تا بازی جذابی را از سوی خطرناک ترین خط حمله غرب آسیا شاهد باشیم.

*نفت- سپاهان؛ کار آسان علی منصور مقابل سپاهان

قناری های تهران مدعی پنجم قهرمانی هستند. شاید تصور بر این بود که بحران مالی باعث می شود که یک  تیم معمولی شوند اما شاگردان منصوریان به خوبی اصالتشان را حفظ کردند و حالا باعث داغ شدن هفته های آخری لیگ شده اند. آن ها اگر بتوانند از قناری های اصفهان سه امتیاز بگیرند کار تراکتور را بیش از پیش سخت می کنند. علی منصور نتوانست سهمیه  نصفه ایران را در آسیا زنده کند بنابراین تیم او بندهای استوک را برای سهمیه محکم بسته است! در طرف مقابل، سپاهان در حال گذراندن بدترین فصل خودشان هستند. قهرمان نصف جهان این روزها بدون اعصاب و تمرکز پا به زمین فوتبال می گذارد و همین مساله کار همه حریفان را راحت می کند. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و در مقابل چیزی هم برای به دست آوردن ندارند اما ممکن است به دنبال اعاده حیثیت در تهران باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز