در مادرید تلاشمان را بیشتر می کنیم

پیگرینی: رئال به هدفش رسید/ به صعود امیدوار هستیم

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۳:۳۹
کد خبر: ۳۹۷۶۷۸
سرمربی شیلیایی منچسترسیتی تاکید کرد که رئال به دنبال کسب تساوی در ورزشگاه الإتحاد بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی شیلیایی منچسترسیتی تاکید کرد که رئال به دنبال کسب تساوی در ورزشگاه الإتحاد بود و به آنچه که می‌خواست دست پیدا کرد. با این حال او گفت که تساوی بدون گل برای رئال هم نتیجه خوبی به شمار می‌آید.

منچسترسیتی نتوانست از امتیاز میزبانی خود در دیدار حساس برابر رئال مادرید استفاده کند و با تساوی بدون گل متوقف شد تا کار این تیم برای صعود به فینال سخت تر شود چرا که دیدار برگشت در سانتیاگوبرنابئو برگزار می شود و نتیجه گرفتن در این ورزشگاه برای هر تیمی سخت است.

سرمربی سیتی بر این باور است که رئال مادرید به دنبال تساوی در ورزشگاه الإتحاد بود و به آنچه که می‌خواست دست یافت. مانوئل پیگرینی در نشست خبری بعد از بازی گفت: رئال مادرید به دنبال تساوی بود و به آنچه که می خواست دست پیدا کرد. انتظار بازی هجومی تری را از رئال داشتم. متاسفانه نتوانستیم بازی هجومی خوبی را به نمایش بگذاریم و فرصت های زیادی را روی دروازه‌ی حریف خلق کنیم. با خروج داوید سیلوا شرایط خط حمله ما بدتر شد.

او ادامه داد: در کل باید بگویم که هم رئال مادرید و هم منچسترسیتی نتوانست انتظارات را در دیدار رفت برآورده کند. نتیجه بدون گل نشان می دهد که عملکرد دو تیم خوب نبوده است. تساوی آن هم با نتیجه بدون گل بدترین نتیجه‌ای است که در فوتبال وجود دارد با این حال باید بگویم که این نتیجه برای ما خوب است و می توانیم به صعود به دور بعد امیدوار باشیم.

سرمربی سیتی درباره آسیب دیدگی داوید سیلوا و امکان حضور او در دیدار برگشت گفت: الان نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم، باید منتظر آزمایش پزشکی باشیم تا میزان آسیب دیدگی این بازیکن تاثیر گذار مشخص شود. امیدوارم که بتوانیم در دیدار برگشت از این بازیکن استفاده کنیم.

سرمربی شیلیایی فیروزه‌ای پوشان شهر منچستر در پایان گفت: همچنان که گفتم تساوی بدون گل نتیجه‌ای بود که رئال مادرید به دنبال آن بود. با این حال این نتیجه برای ما هم خوب بود و نمی‌تواند نتیجه بدی باشد. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا صعود به دور بعد را به دست آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز