جهش بسیار خوبی در ورزش‌های پارالمپیکی داشته‌ایم

سجادی: فدراسیون جانبازان از موفق‌ترین فدراسیون‌ها است

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۷:۵۹
کد خبر: ۳۹۷۸۴۸
سجادی: فدراسیون جانبازان از موفق‌ترین فدراسیون‌ها است
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم که شاهد انعکاس بسیار خوب فعالیتهای ورزش جانبازان و معلولان از سوی رسانه‌ها باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک به حضور معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

نصر الله سجادی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع فدراسیون جانبازان و معلولان، این فدراسیون را یکی از منظم‌ترین فدراسیون‌ها در ورزش کشور عنوان کرد و گفت: امیدوارم که افتخارات این فدراسیون توسط رسانه‌ها به خوبی انعکاس پیدا کند.

وی با اشاره به این که کمیته‌ ملی پارالمپیک و همچنین فدراسیون جانبازان و معلولان یکی از موفق‌ترین و با نظم‌ترین نهادها در ورزش کشور هستند، اظها‌ر کرد: موفقیت این دو نهاد در طی سالیان اخیر و به ویژه‌ در پارالمپیک‌های متعدد نشان از یک کار گروهی و تیمی است که نمونه بارز آن نتایج بسیار خوبی است که طی 37 سال گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه ورزش و به ویژه‌ در بازی‌های پارالمپیک کسب کرده است.

وی گفت: این فدراسیون هر دوره نسبت به دوره‌های قبل در پارالمپیک‌ها پیشرفت بسیار خوبی چه از نظر تعداد کسب سهمیه و چه از لحاظ مدال آوری در جدول بازی‌های پارالمپیک از نظر رتبه بندی داشته است که این حاصل خدماتی است که کمیته‌ ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان در طی این مدت داشته اند.

سجادی خاطر‌ نشان کرد: جا دارد من در اینجا از تمام ورزشکاران، مربیان و از فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته‌ ملی پارالمپیک به خاطر تلاشی که در طی این چند سال داشتند تشکر ویژه‌ داشته باشم که با این شرایط جسمانی تاکنون توانسته‌اند افتخارات زیادی را کسب کنند و دل مردم را شاد کنند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: من خوشحال هستم تا به امروز ورزش معلولان موفق به کسب 88 سهمیه المپیک شده است و به گفته محمود خسروی وفا تعداد این سهمیه‌ها به 93 سهمیه افزایش پیدا خواهد کرد که نسبت به دوره قبل جهش بسیار خوبی را ما شاهد هستیم. ضمن این که در لندن اگر ما تنها هفت نفر بانوی معلول داشتیم، امروز تعداد سهمیه ها به 20 سهمیه افزایش پیدا کرده است که این نشان از جهش بسیار خوب است.

سجادی ا‌ضافه‌ کرد‌: ورزش معلولان از جمله منظم‌ترین و موفق‌ترین فدراسیون‌ها در کشور است و افتخارات زیادی را برای ورزش کشور به ارمغان آورده است. امیدوارم که شاهد انعکاس بسیار خوب فعالیتهای ورزش جانبازان و معلولان از سوی رسانه‌ها باشیم.

سجادی در پایان این مجمع از پاسخگویی به خبرنگاران امتناع کرد و نشست را ترک کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز