رحیم ایرانیان در گفتگو با برنا:

نمی‌دانم چه سرنوشتی در انتظار نفت است/ امیری حق دارد برای آینده‌اش تصمیم بگیرد

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۳:۴۲
کد خبر: ۳۹۷۹۸۳
نمی‌دانم چه سرنوشتی در انتظار نفت است/ امیری حق دارد برای آینده‌اش تصمیم بگیرد
سرپرست تیم فوتبال نفت گفت: امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی از این بازی بگیریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم فوتبال نفت فردا در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می رود.

رحیم ایرانیان سرپرست نفت درمورد تقابل نفت با پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: فردا با تیم بزرگی بازی داریم که هواداران بی شماری دارد اما ما هم نفت تهران هستیم که نشان داده ایم قادر به انجام دادن کارهای بزرگ هستیم. بازیکنان تیم ما برای این مسابقه انگیزه های زیادی دارند و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی از این بازی بگیریم.

ایرانیان درمورد دلسردی بازیکنان نفت گفت: قبول دارم که مشکلات مالی روحیه تیم را پایین آورده اما تاکید می کنم که بازیکنانمان برای این بازی با انگیزه هستند.آن ها همواره در مقابل تیم های بزرگ عملکرد خوبی داشته اند.

سرپرست تیم نفت درخصوص آینده این تیم با توجه به وضعیت حال حاضر آن گفت: واقعا نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر بحث واگذاری باشد، هیئت مدیره در این مورد تصمیم خواهد گرفت.این باشگاه مشتری هایی دارد که شاید به آن ها سپرده شود. در این خصوص اطلاعات زیادی ندارم.

ایرانیان در رابطه با اینکه همین نامعلوم بودن سرنوشت تیم باعث شده بازیکنی مثل وحید امیری خواهان جدایی از تیم باشد گفت: امسال آخرین فصل قرارداد وحید امیری با باشگاه نفت است.او بازیکن مودب و قابلی است که خیلی به ما کمک کرده است. به هرحال او فوتبالیست است و این حق و اختیار را دارد که برای آینده کارش تصمیم بگیرد. همانطور که گفتم از آینده تیم اطلاع دقیقی ندارم و واقعا نمی توانم حرف خاصی در این زمینه بزنم.

ایرانیان درمورد این که آیا اگر نفت واگذار شود، خودش به کار در این باشگاه ادامه خواهد داد یا خیر؛ گفت: هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته ام.باید تا انتهای فصل صبر کنم و ببینم شرایط چگونه پیش می رود و چه می شود.فعلا مانند بقیه اعضای تیم به سه بازی پیش رو فکر می کنم.امیدواریم در این سه بازی بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و به لطف خدا سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز