نمی‌خواهیم فرصت کسب سهمیه را از دست دهیم

گل محمدی: باید با جان و دل بازی کنیم/ تا اینجای کار خوب نتیجه گرفتیم

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۲:۳۴:۵۳
کد خبر: ۳۹۸۱۱۳
گل محمدی: باید با جان و دل بازی کنیم/ تا اینجای کار خوب نتیجه گرفتیم
سرمربی ذوب آهن گفت: باید در فاز دفاعی بدون اشتباه عمل کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر ذوب آهن به مصاف پدیده خواهد رفت.

یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری دیدار تیمش در برابر پدیده گفت: بازی فردا یک بازی حساس است و فرصتی است تا بتوانیم حداقل به عنوان یکی از نمایندگان ایران در کسب سهمیه آسیا تلاش کنیم.

گل محمدی گفت: باید در فاز دفاعی بدون اشتباه عمل کنیم چرا که پدیده بازیکنان فرصت‌طلبی دارد. خوشجالم که در این شهر مقدس هستم و امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند از آب در بیاید.

او تاکید کرد: بازیکنانی که فردا به میدان می روند با جان و دل بازی خواهند کرد. پدیده قابل احترام است و برای هیچ‌یک از دو تیم بازی آسانی نخواهدبود.

گل محمدی در ادامه نشست خبری اظهار کرد: در لیگ با تمام قوا بازی کردیم و به هر صورت تا به اینجای کار خوب نتیجه گرفته‌ایم. مشکلاتی داریم که ممکن نیست در هر ۳ جام حضوری کاملا موفق داشته باشیم. در فینال حذفی هستیم و در لیگ آبرومند ظاهر شدیم و در جام باشگاه‌های آسیا هم عالی بودیم. هواداران مطمئن باشند که برای خوشحالی آنها تلاش می‌کنیم.

او درباره مشکلات ذوب آهن گفت: تاکنون ۵۰ درصد دریافتی‌ داشته‌ایم و مشکلاتی داریم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که بتوانیم این مشکلات را درون خانوادگی حل کنیم و مردم اصفهان مطمئن باشند برای‌شان تلاش می‌کنیم.

او درباره دو بازیکن خراسانی ذوب آهن یعنی احسان پهلوان و حجت حق‌وردی گفت: این دو کمک زیادی به ما کردند و هر دو با اخلاق هستند و به عنوان مربی افتخار می‌کنم که در خدمت این دو بازیکن هستم. آنها هنوز جای پیشرفت دارند و جا دارد که به سطح بالاتری برسند.

سرمربی ذوب آهن درباره غایبان تیمش در این دیدار خاطرنشان کرد: مرتضی تبریزی، وحید محمدزاده و قاسم حدادی‌فر محرومان تیم و علی حمام، کاوه رضایی و مهرداد قنبری هم مصدومان تیم هستند.

سرمربی ذوب‌آهن ضمن شانس اول دانستن پرسپولیس برای کسب قهرمانی گفت: پرسپولیس بهترین شرایط ممکن را دارد و اگر از این ۳ بازی باقیمانده ٢ دیدار را پیروز شود، قهرمان است.

نظر شما