کاپ جهانی تیراندازی با کمان - شانگهای؛

ملی‌پوشان ریکرو و کامپوند حذف شدند

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۳:۳۳
کد خبر: ۳۹۸۱۷۷
ملی‌پوشان ریکرو و کامپوند حذف شدند
کمانداران ایران در کاپ جهانی شانگهای در ریکرو و کامپوند انفرادی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه رقابت‌های تیراندازی با کمان که به میزبانی شانگهای در حال برگزاری است، ملی‌پوشان ایران در ماده‌های انفرادی ریکرو و کامپوند به مصاف حریفان رفتند.

در ریکرو، کیوان ریاضی‌مهر در مرحله یک چهل و هشتم مقابل حریفی از مغولستان شکست خورد و حذف شد. در همین مرحله مجید میررحیمی با شکست مقابل نماینده آمریکا از دور رقابت‌ها کنار رفت. امین پیرعلی هم با نتیجه 7 بر یک مقابل کماندار چین تایپه مغلوب شد. میلاد وزیری هم با نتیجه 6 بر 4 مقابل نماینده کره جنوبی شکست خورد و حذف شد.

در بخش بانوان ملیکا عبدالکریمی در دور اول با پیروزی مقابل نماینده استرالیا راهی مرحله یک بیست و چهارم شد که در این مرحله مقابل کماندار چین شکست خورد و کنار رفت. زهرا دهقان در همان رقابت اول مقابل انگلیس با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد و حذف شد. زهرا نعمتی هم در مسابقه اول خود با شکست مقابل نماینده ترکیه از این رقابت‌ها کنار رفت. مریم محمودی آخرین نماینده ایران بود که در دیدار اول خود مقابل مکزیک مغلوب شد.

در کامپوند مردان، مجید قیدی در دور اول حریفی از روسیه را شکست داد، اما در ادامه مقابل نماینده هند شکست خورد و حذف شد. امید طاهری با پیروزی مقابل نماینده تایلند راهی دور دوم شد، اما در این مرحله مقابل کمانداری از مالزی شکست خورد و کنار رفت. اسماعیل عبادی هم در همان دیدار نخست خود با نتیجه 146 بر 145 مقابل نماینده استرالیا شکست خورد و حذف شد.

در کامپوند بانوان، فرشته قربانی تنها نماینده کشورمان است که در دور اول استراحت داشت. وی در دور دوم مقابل حریفی از مالزی پیروز شد و در مرحله یک شانزدهم باید مقابل کماندار روسی به میدان برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز