شب خوبی را سپری کردیم

سائول: زیباترین گلم را برابر بایرن به ثمررساندم

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۱:۳۳
کد خبر: ۳۹۸۱۸۸
سائول: زیباترین گلم را برابر بایرن به ثمررساندم
ستاره اتلتیکو مادرید در دیدار برابر بایرن مونیخ یک بازیکن جوان به نام سائول بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ستاره اتلتیکو مادرید گلی را که در دیدار برابر بایرن مونیخ در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند زیباترین و مهم‌ترین گل دوران ورزشی خود دانست.

ستاره اتلتیکو مادرید در دیدار برابر بایرن مونیخ یک بازیکن جوان به نام سائول بود که تک گل بازی را به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر رساند تا اتلتیکو مادرید امید زیادی برای صعود به فینال بزرگترین رقابت اروپایی داشته باشد.

سائول بعد از بازی درباره گلی که به ثمر رساند گفت: توپ را در اختیار داشتم. مطمئن بودم که می‌توانم دو، سه بازیکن حریف را پشت سر بگذارم. به یکباره توپ را روی پای چپم دیدم و شوت زدم که خوشبختانه توپ به گل تبدیل شد و زیباترین گل دوران ورزشی خود را به ثمر رساندم. بدون شک این مهم‌ترین و زیباترین گلی بود که تا الان به ثمر رساندم.

او درباره بازی گفت: بایرن مونیخ ما را اذیت کرد. آنها بازی خوب و هجومی را به نمایش گذاشتند. کاش آن ضربه تورس هم به گل تبدیل می‌شد تا با خیال راحت‌تر به دیدار برگشت می‌رفتیم.

سائول درباره بایرن گفت: آنها تیم بسیار قوی و هماهنگی هستند. می‌خواهم از همه بازیکنان اتلتیکو مادرید که شب خوبی را پشت سرگذاشتند تشکر کنم. الان دیگر باید منتظر بازی برگشت ماند. البته قبل از این دیدار باید در رقابت‌های لیگا به میدان برویم و تمام تمرکز خود را روی هفته سی و ششم لیگا می‌گذاریم.

نظر شما