سایپا ما را اذیت کرد

مظلومی: نمی خواهیم صدر را به راحتی از دست بدهیم

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۴:۲۴
کد خبر: ۳۹۸۳۷۶
مظلومی: نمی خواهیم صدر را به راحتی از دست بدهیم
سرمربی تیم استقلال تهران گفت: با تلاش و کار گروهی دوباره به صدر برگشتیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی استقلال می‌گوید تیمش دیگر نمی‌خواهد به راحتی صدر جدول را از دست بدهد.

پرویز مظلومی بعد از پیروزی دو بر یک تیمش برابر سایپا و صدرنشینی مجدد آبی‌های پایتخت گفت: خدا را شکر می‌کنم که این لطف را به ما کرد که پیروز شویم. صدرنشینی را از دست دادیم ولی با تلاش و کار گروهی دوباره به صدر برگشتیم و دوست نداریم به راحتی آن را از دست دهیم.

وی افزود: بازی‌های همزمان، فشار و استرس زیادی برای تیم‌های مدعی قهرمانی دارد. این مسئله یعنی استرس امروز در تیم ما وجود داشت. خوشحالیم از اینکه سربلند از زمین خارج شدیم. از هواداران ممنونم که یکپارچه تیم را تشویق کردند. سایپا هم خیلی خوب بازی کرد و آنها توانستند ما را اذیت کنند. امیدواریم با تلاش بازیکنان در دو بازی آینده هم موفق باشیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه جوان های تیمش در دو بازی اخیر موفق بوده‌اند چیست، گفت: ما از ابتدای فصل به جوانان بازی دادیم. این جوانان به زمان احتیاج داشتند و می بینیم که جاافتاده‌تر بازی می‌کنند. ما چند مصدوم هم مثل رمضانی و کریمی داریم که اگر آنها هم بودند، بازی می‌کردند. امیدوارم صدر جدول را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه خواسته‌ای از ریاست بعدی فدراسیون دارد، گفت: من چه کار به رئیس فدراسیون دارم؟ ان شاءالله هرکسی که می‌آید با قدرت کار کند.

نظر شما