قضاوت داوران به ضررمان است

جلالی: سال هاست که شکل غیر منصفانه را تحمل می کنم

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۴:۳۲
کد خبر: ۳۹۸۳۷۷
جلالی: سال هاست که شکل غیر منصفانه را تحمل می کنم
سرمربی تیم فوتبال سایپا از آنچه که نامدیریتی در فوتبال ایران می‌خواند به شدت انتقاد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم فوتبال سایپا از آنچه که نامدیریتی در فوتبال ایران می‌خواند به شدت انتقاد کرد. او که به شدت از رخداد‌های دیدار با استقلال ناراحت بود مدیران فوتبال را بی‌کفایت خواند.

مجید جلالی بعد از شکست دو بر یک تیمش برابر استقلال درباره این دیدار گفت: الان تنها چیزی که مرا راحت می کند این است که این فصل درحال تمام شدن است. اگر یک آدم صبوری به اینجا می رسد، بغض چندین ساله دارد. من سال هاست که شکل غیر منصفانه را تحمل می کنم و هیچکس هم رسیدگی نمی کند.

جلالی افزود: یک روز می گویند شمال جو خراب است. یک روز جنوب، یک روز اینجا. فوتبال یک رقابت است و درست است که ما کسی را نداریم ولی می‌خواهیم موفق باشیم و به دنبال انصاف هستیم. آخر چقدر من تحمل کنم؟ همه می‌دانید که ما ظرفیت های محدودی داریم. من را با سرمربی پرسپولیس مقایسه کنید، از ابتدای فصل تا هفته‌های 20 در صدر بودیم ولی از همان ابتدا دنبال این هستند که مرا بردارند، دستیارم یا بازیکنم را جای من بگذارند. مدیران بی‌کفایت فوتبال نباید شاخص ایجاد کنند؟ چطور هرکسی می تواند مدیر فوتبال باشد؟ بعد من می آیم و به تراکتور می بازم و 25 درصد از قراردادم کم می شود، چون از چهارم به پنجم رفته ام. من چقدر تحمل کنم؟

او ادامه داد: ببینید چطور در جنوب علیه من پنالتی گرفتند و باختم؟ در شمال هم همین مسئله رخ داد. من فکر می کنم یک لقمه سهل هستم. آخر فوتبال اینقدر بی‌تخصص است که هر کس می‌تواند در آن مدیر شود؟ اگر اینقدر بی‌تخصص است، چرا در فوتبال خرج می‌کنید؟ چه کسی به درد فوتبال می‌رسد؟ در اهواز و در نیمه‌نهایی ببینید چطور جلوی پرسپولیس مرا بازنده کردند.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که منظورش کدام مدیرغیر فوتبالی است، گفت: این همه مدیر فوتبالی که در فدراسیون و تیم‌ها می بینیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رسما به او می‌گویند مدارا کند، اظهار کرد: نه رسمی نمی‌گویند ولی وقتی می‌گویند جو شهر از بازی قبل خراب و است و چیزی نگو، چه معنی‌ای دارد؟ مگر با فوتبال می‌خواهیم جامعه را کنترل کنیم؟

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا اظهارات او یعنی جدایی قطعی از تیمش گفت: تنها چیزی که مرا آرام می کند این است که فصل در حال تمام شدن است. من یکی از سخت ترین فصل های ممکن را در این سال ها پشت سر گذاشتم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به داوری این دیدار چه بود، بیان کرد: آخر آن چه پنالتی‌ای بود؟ گل دوم هم که خطای کف پا بود. جلوی تراکتور، سیاه جامگان و ملوان و ... هم این مسائل رخ داده است. بعد می‌گویند از شما انتظار نداریم. خودم هم انتظار ندارم ولی همه‌اش ناحقی است.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیمش برابر استقلال رضایت دارد، عنوان کرد: بله راضی بودم. متاسفانه در این کشور همه به نتیجه نهایی کار دارند. من دو سال است در سایپا هستم و 16 بازیکن آورده‌ام و آورده برای سایپا داشته‌ام. من برای خودم دیدگاه دارم ولی چه کسی حمایت می‌کند؟ من با صبا و پاس جام گرفته‌ام ولی اگر جوان به فوتبال بیاورید یعنی خدمت به فوتبال ایران. خدا می‌داند با کسی خصومت ندارم و می‌دانم که در این فوتبال اگر یک دوست داریم، ده دشمن دارید. من با کسی دشمنی ندارم. متاسفانه از اول فصل مدام می‌گویند فلانی جای من قرار است بیاید. از تیم من چه می ماند وقتی مدیرعامل تیم به بازیکن و دستیار من می‌گوید می خواهد مرا برکنار کند و او را جای من بگذارد؟

نظر شما