هنوز برای کسب سهمیه شانس داریم

بیرانوند: از خدا خواستم آبرویم را حفظ کند

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۸:۳۰
کد خبر: ۳۹۸۳۸۲
بیرانوند: از خدا خواستم آبرویم را حفظ کند
دروازه‌بان تیم فوتبال نفت گفت: پیش از ورود به زمین در دیدار مقابل پرسپولیس از خدا خواستم تا آبرویم را حفظ کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی دو بر صفر نفت تهران مقابل پرسپولیس گفت: جای مرحوم دارستانی امروز روی نیمکت نفت خالی بود؛ چراکه زحمات زیادی برای تیم کشیده بود، امیدوارم با این پیروزی روحش شاد شود.

وی ادامه داد: کار ما برای قهرمانی سخت است، اما هنوز برای کسب سهمیه شانس داریم و می‌جنگیم. باید دو بازی باقیمانده راببریم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.

دروازه‌بان نفت تصریح کرد: چند روز قبل از بازی با پرسپولیس برای من خیلی زجرآور بود. امروز پیش از ورود به زمین به خدا گفتم آبروی من دست توست و آبرویم را حفظ کن. پدرم تا به حال نان حلال به من داده است و من هم می‌خواهم پسرم نان حلال بخورد. در این سال‌ها زحمت و زجر زیادی کشیده‌ام و خوشحالم مزد زحماتم را گرفته‌ام.

بیرانوند در پاسخ به این سؤال که در لحظاتی از بازی وقت‌کشی می‌کرد که باعث اعتراض هواداران شد، گفت: وقت‌کشی نکردم و چنین چیزی درست نیست، خیلی طبیعی دروازه‌بانی کردم و هر وقت که تماشاگران پرسپولیس از من می‌خواستند، بازی را به‌سرعت شروع می‌کردم. پرسپولیس یکی از بهترین مربیان ایران را دارد و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

نظر شما