دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم

زاغی‌نژاد: بازی‌های آسیایی بازیکنان را تحت فشار قرار داده است

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۳:۴۸
کد خبر: ۳۹۸۳۹۸
زاغی‌نژاد: بازی‌های آسیایی بازیکنان را تحت فشار قرار داده است
سرمربی سپاهان گفت: همان طور که ما اشتباه می‌کنیم داوران درون زمین هم اشتباه می‌کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال سپاهان برابر گسترش فولاد به پیروزی رسید. قاسم زاغی‌نژاد، سرمربی سپاهان پس از پیروزی برابر گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: پیش‌بینی بازی سخت را از قبل داشتیم و می‌دانستیم که آن‌ها در بخش فنی نفرات قابل قبولی برای ارائه یک بازی خوب در اختیار دارند. سرعت آن‌ها بالاست و باید سرعت این تیم را از کار می‌انداختیم.

وی افزود: بازی‌های آسیایی به شدت بازیکنان ما را تحت فشار قرار داده و تمرکز لازم را از آن‌ها در زمین فوتبال گرفته است. به همین علت است که می‌بینید چند هفته‌ای است سپاهان کیفیت لازم را برای بازی ندارد.

زاغی نژاد در پاسخ به سوالی درباره سوزاندن مربی‌های اصفهانی در تیم‌های اصفهانی و استفاده نکردن از آن‌ها گفت: این یک اتفاق دیرینه در اصفهان است و فقط برای من هم اتفاق نیفتاده چرا که سال‌هاست فرصت به مربیان اصفهانی داده نشده و این را باید مدیران باشگاه‌های اصفهانی پاسخگو باشند. البته من نمی‌گویم که با دو برد عملکرد خوبی داشته‌ام اما به نظرم مربیان اصفهانی می‌توانند خوب باشند.

وی با ابراز شرمندگی از جایگاه فعلی سپاهان اظهار کرد: من دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم چرا که احساس می‌کنم آن‌ها در این بازی آنچه در توان داشتند را به کار گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت داوری اظهار کرد: همان طور که ما اشتباه می‌کنیم داوران درون زمین هم اشتباه می‌کنند. ما موظفیم که دخالت نکنیم و بگذاریم که دپارتمان داوری با آن‌ها برخورد کند. اینکه یک تیم فقط در لیگ از داوری ضرر دیده باشد سخنی اشتباه است و قطعا همه تیم ها بخصوص سپاهان از داوری نیز آسیب دیده‌اند.

نظر شما