به تیم‌ های دیگر کاری نداشتیم

صالح: هنوز چیزی برای ما تمام نشده است

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۸:۰۵
کد خبر: ۳۹۸۴۰۹
صالح: هنوز چیزی برای ما تمام نشده است
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: روزهای سختی را در هفته‌های اخیر سپری کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه پیروزی شیرینی را مقابل سایپا به دست آوردیم، گفت: روزهای سختی را در هفته‌های اخیر سپری کردیم.

مجید صالح با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر سایپا گفت: عصر بسیار خوبی را با پیروزی به پایان رساندیم و توانستیم یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را مقابل سایپا ارائه دهیم.ما امروز برای خودمان بازی کردیم و به تیم‌های دیگر کاری نداشتیم و توانستیم یک بازی خوب را مقابل حریف‌مان ارائه دهیم.

مربی استقلال افزود: هنوز چیزی برای ما تمام نشده و ما دو بازی بسیار سخت را در پیش‌رو داریم و باید در دو دیدار باقی‌مانده نیز پیروزی را از آن خود کنیم.

صالح درخصوص اینکه پرسپولیس در مقابل نفت شکست خورده است گفت: ما به نتایج دیگر تیم‌ها کاری نداریم و فقط به فکر پیروزی حریف خودمان هستیم. ما امروز با تمام تلاش‌مان توانستیم این بازی را با برد به پایان برسانیم و مطمئناً در دیدارهای آینده نیز همین روند را ادامه خواهیم داد.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم هواداران در روز دیدار مقابل تراکتور ما را تنها نگذاشته و با حضورشان در ورزشگاه، ما را برای پیروزی مقابل حریف کمک کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز