مرتضی محصص در گفتگو با برنا:

استقلال شانس بالایی برای قهرمان شدن دارد/ منصوریان الگویی برای مربیان است

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۵:۳۰
کد خبر: ۳۹۸۷۵۱
استقلال شانس بالایی برای قهرمان شدن دارد/ منصوریان الگویی برای مربیان است
کارشانس فوتبال گفت: کار برای پرسپولیس تمام نشده و آنها هم به اندازه استقلال شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرتضی محصص، آنالیزور زبده فوتبال کشورمان درخصوص هفته بیست و هشتم لیگ و بازی دو تیم سرخابی صحبت کرد.

محصص در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، در ابتدا با اشاره به پیرامون تقابل استقلال و سایپا اظهار داشت:  بازی خوبی را از جانب هر دو تیم شاهد بودیم. استقلال تیمی پر مهره است که جوانان شایسته‌ایی مثل نورافکن را در اختیار دارد. درمورد این بازی نباید فقط از برتری تاکتیکی استقلال صحبت کرد. استقلال از نظر مهره نیز بر سایپا برتری داشت. فکر می کنم این تیم اگر حنیف عمران زاده را در ترکیب داشت، گل نمی خورد.

وی در ادامه افزود: استقلال باید روی ضدحملات حریفان دقت و تمرکز بیشتری داشته باشد تا غافلگیر نشود. استقلال با وجود بازی های سخت پیش رو، شانس بالایی برای قهرمان شدن دارد، فقط بازیکنان این تیم باید در تمامی دقایق تمرکزشان را از دست ندهند تا به نتیجه لازم برسند. تیم سایپا هم با کادر فنی  کاربلدی که دارد به انسجام خوبی رسیده و در این فصل عملکرد قابل قبولی داشته است.

مدرس ایرانی فیفا در خصوص بازی پرسپولیس-نفت گفت: این بازی را ندیدم اما کار برای پرسپولیس تمام نشده و آنها هم به اندازه استقلال شانس بالایی برای قهرمانی دارد. این تیم مربی کاردانی را روی نیمکت خود دارد که نقشه های بی نظیری برای هر مسابقه به اجرا می گذارد. بازی پیش روی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد از اهمیت و سختی بالایی برخوردار است. گسترش فولاد بازیکنان سرعتی را دارد که باعث می شوند روی ضدحملات به گل برسند بنابراین پرسپولیس در این بازی باید خیلی با دقت در زمین کار کند.

محصص اضافه کرد: جا دارد به علیرضا منصوریان تبریک بگویم. او با تمام مشکلات، تیم نفت را در بین مدعیان نگه داشت. منصوریان می تواند الگویی برای دیگر مربیان باشد، چرا که با وجود تمام موانع و دردسرهایی که جلوی تیم نفت بود کیفیت این تیم را حفظ کرد.

کارشانس فوتبال ایران در مورد تراکتور سازی گفت: از زمانی که قلعه نویی به تبریز رفته نشان داده است مربی کاردانی است و جام ها را با خوش شانسی به دست نیاورده است. رابطه خوب او با بازیکنان تیمش و احترام متقابلی که بازیکنان به او می گذارند باعث شده تراکتور سازی در آسیا پیشرفت کند و در لیگ ایران هم بازی های خوبی در نیم فصل دوم از خود به نمایش بگذارد و در بین مدعیان بزرگ فوتبال ایران جای بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز