پایان تورنمنت بین المللی فوتبال بانوان-ایتالیا؛

محصص: بازیکنان آنچه در توان داشتند، به نمایش گذاشتند

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۱:۱۳
کد خبر: ۳۹۸۸۶۲
محصص: بازیکنان آنچه در توان داشتند، به نمایش گذاشتند
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: حضور تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان در تورنمنت ایتالیا فرصت بسیار آموزنده ای برای کادر و بازیکنان بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت که این تورنمنت فرصت بسیار عالی بود که بازیکنان در کنار کادر فنی تجربه مفیدی کسب کردند. رقابت با تیم فوتبال امریکا، انگلیس و ایتالیا نشان داد که سطح فاصله فوتبال ما با اروپا و امریکا تا چه اندازه ای بوده و برای بهتر شدن چه مراحلی را باید پیش بگیریم.

وی افزود: از شکست هایی که در این تورنمنت نصیب تیم ملی بانوان شد نه تنها نباید ناراحت بود بلکه باید به بهترین وجه ممکن از تجربه ای که کسب شد، استفاده کرد. رقابت با تیم های قدر دنیا مانند امریکا، انگلیس و ایتالیا به ما این فرصت را داد که  علاوه بر ارزیابی داشته های خود، نکات آموزنده و فنی بیشتری را فرا بگیریم.
 
وی در ادامه بیان کرد: شروع لیگ های فوتبال در امریکا و اروپا معمولا از رده سنی 12 سال بوده و به فوتبال بانوان بسیار اهمیت می دهند به همین خاطر شاهد حضور تیم های قدرتمندی در مسابقات بانوان هستیم. نتایج این تورنمنت نشان می دهد که ما توانایی این را داریم تا با برنامه ریزی و وجود هدفی مشخص و در نهایت آموزش صحیح، برای رشد و توسعه گام برداریم.
 
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال در ادامه بیان کرد: بازیکنان ما اگر در یک کشور اسلامی و با تیم های مسلمان با حجاب اسلامی بازی می کردند و نتیجه نمی گرفتند، عملکردشان جای سوال داشت اما وقتی در کشورهای اروپایی و با تیم های قدر دنیا به رقابت می پردازند، اگر کمی منصف باشیم متوجه می شویم که رقابت یکسانی نبوده و بازیکنان با شایستگی توانستند آنچه در توان دارند را به نمایش بگذارند.
 
محصص در پایان گفت: در مجموع با توجه به نتایجی که کسب شده، عملکرد بانوان در این تورنمنت قابل قبول است.
نظر شما