پس از قهرمانی در آسیا؛

براری: به کسب مدال در المپیک امیدوار شدم

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۱:۳۸
کد خبر: ۳۹۸۸۷۰
براری: به کسب مدال در المپیک امیدوار شدم
دارنده مدال طلای دسته 105 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی آسیا گفت: با وجود 2 سال دوری از میادین اما توانستم مدال طلای قهرمانی آسیا را بگیرم و به کسب مدال در المپیک ریو بیشتر امیدوار شدم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدرضا براری پس از کسب مدال طلای قهرمانی آسیا افزود: چند سال از میادین دور بودم که در تاشکند توانستم رکوردهای خودم را بزنم می توانستم مدال طلای بازیهای آسیایی را بگیرم و حتی در پیکارهای قهرمانی سال 2014 و 2015 جهان در قزاقستان و آمریکا توان کسب مدال را داشتم اما برخی تصمیم گیری ها و حواشی مرا از میدان دور کرد.

براری با قدردانی از رئیس فدراسیون و همچنین دکتر سجادی معاون وزیر ورزش که شرایط حضور او را دوباره در میادین فراهم کرد، خاطر نشان کرد: امیدوارم با کسب مدال طلای المپیک یک بار دیگر دل مردم ایران را شاد کنم

وی در خصوص این رقابت ها نیز گفت: در یک ضرب خیلی بیشتر از 180 کیلوگرم می توانستم بزنم اما چون در شرایط مسابقه بود، وزنه های مورد نظر را باید می زدم.

براری ادامه داد: زمانی که روی تخته می رفتم از وزن دقیق وزنه ها اطلاعی نداشتم اما وقتی آن را بالای سر می بردم و بر می گشتم از کادر فنی وزن را سئوال می کردم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بعد از ظهر امروز نیز بهادر مولایی و محسن بهرام زاده در فوق سنگین با کسب مدال های طلا و نقره موجب قهرمانی تیم ایران شود.

نظر شما