دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان با استاندار کردستان؛

دکتر سجادی: کردستان استانی قهرمان پرور است

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۴:۵۴
کد خبر: ۳۹۸۹۸۷
دکتر سجادی: کردستان استانی قهرمان پرور است
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: نگاه ویژه ای به کردستان خواهیم داشت چرا که یکی از استان های قهرمان پرور کشور است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از کردستان، دکتر نصرالله سجادی  در جریان دیدار با استاندار کردستان گفت: به استان کردستان آمده ایم تا دغدغه ها و نیازهای این استان را رصد کنیم.

وی تاکید کرد: نگاه ویژه ای به استان کردستان خواهیم داشت چرا که یکی از استان های قهرمان پرور کشور است.

همچنین استاندار کردستان در این دیدار با اشاره به اینکه دولت یازدهم نگاه ویژه ای به ورزش کردستان دارد گفت: در حالی که در سال 92 اعتبارات حوزه ورزش پنج میلیارد ریال بوده است در سال 93 این اعتبارات 30 برابر شده است و به 150 میلیارد ریال افزایش یافته است.

عبدالمحمد زاهدی گفت: سال 94 هم با وجود اینکه از لحاظ بودجه ای بدترین سال بوده است، 200 میلیارد ریال به حوزه ورزش کردستان اختصاص یافت.

وی با بیان این که خواستار نگاه ویژه ی وزارت ورزش و جوانان به استان های کم برخورداری همچون کردستان هستیم گفت: قابلیت ها و استعدادهای خاصی در کردستان وجود دارد.

وی ادامه داد: در شهرستان کوچکی همچون کامیاران و با همت شهرداری این شهر و انسجام بین ورزشکاران تیم فوتسالی را در لیگ دسته دو کشور شرکت داده اند که این حرکت ارزشمند است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان نیز در این دیدار گفت: سال گذشته توانستیم 35 پروژه ورزشی را در استان به بهره برداری برسانیم.

حامد جولایی افزود: امسال نیز برنامه ریزی کرده ایم تا 50 پروژه ورزشی را به انجام برسانیم.

نظر شما