اسکوچیچ چیزی ندارد و فقط برای او هزینه می شود

بختیاری زاده: سه بازیکن تیمم حق تمرین ندارند/ اندازه جناب‌خان هم به ما وقت ندادند!

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۱:۳۱
کد خبر: ۳۹۹۰۹۳
بختیاری زاده: سه بازیکن تیمم حق تمرین ندارند/ اندازه جناب‌خان هم به ما وقت ندادند!
سرمربی استقلال اهواز، گفت: داور صحنه های 10 به 90 را هم به نفع حریف می گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در آخرین بازی های هفته بیست و لیگ برتر فولاد در یک بازی پر تب و تاب استقلال اهواز را با نتیجه 3-2 شکست داد.

سیاوش بختیاری‌زاده درسرمربی استقلال اهواز در نشست خبری بعد از بازی گفت: از لحاظ فنی فولاد بهتر بودیم، ولی روی بی‌تجربگی بازی را باختیم. 3 بازیکن ما به خاطر اشتباهاتی که کردند، فردا حق تمرین ندارند و باید در گوشه‌ای بنشینند تا عملکرد سایر بازیکنان را مشاهده کنند. امروز باید پیروز می‌شدیم.

وی در ادامه با اشاره به فولاد گفت: فولاد بازی مستقیم را به نمایش می‌گذاشت و عملکرد آنها هم چندان خوب نبود، اگر اشتباهات فردی نبود، بازی را واگذار نمی‌کردیم. داور هم متأسفانه در صحنه‌های 90 به 10 هم به سود حریف قضاوت می‌کرد.

سرمربی استقلال اهواز با انتقاد از عملکرد دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد، خاطرنشان کرد: مربی خارجی که به تیم می‌آید باید به فوتبال ایران، بیفزاید و به سایر مربیان علم روز را یاد بدهد، متأسفانه اسکوچیچ چیزی به فوتبال ما اضافه نکرده است و فقط برای این مربیان هزینه می‌‌شود.

بختیاری‌زاده در رابطه با اینکه او در گذشته از عبدالله ویسی هم انتقاد می‌کرد، گفت: زمانی که در لیگ برتر مربی نبودم و به عنوان کارشناس فعالیت می‌کردم، در سال گذشته انتقادم از ویسی بابت عدم استفاده از جوانان بود. شما دیدید او همراه با تیمش به پلی‌آف رفت و به‌سختی مجوز حضور در لیگ برتر را حفظ کرد، اما اکنون این تیم با جوانان خوبی که دارد، بسیار عملکرد قوی داشته و امیدوارم در نهایت هم قهرمان شود.

سرمربی استقلال اهواز، با گلایه از شرایط تیمش گفت: اگر امکانات فولاد را داشتیم، اکنون نتایج بسیاری بهتری کسب می‌کردیم. بازیکنان ما ساعت 13 امروز دور هم جمع شدند و پس از صرف ناهار، راهی محل مسابقه شدند. این وضعیت یک تیم لیگ برتری نیست. از میلاد پاک‌پرور بازیکن تیمم پرسیدم آیا شب گذشته خوابیده است که او می‌گفت تا ساعت 2 شب مشغول اثاث‌کشی بوده است.

وی در پایان با گلایه دوباره از عدل فردوسی پور و برنامه 90 گفت: باید بار دیگر ناراحتی خودم را از عادل فردوسی‌پور اعلام کنم. او در برنامه‌اش 3 ساعت به جناب‌خان فرصت صحبت کردن داد، ولی 30 ثانیه به استقلال اهواز وقت داده نشد. در اواخر دهه 80 که قهرمانی از استقلال اهواز گرفته شد، آن‌قدر مانور ندادند که روی اتفاقات بازی استقلال اهواز و پرسپولیس زوم کردند. در بازی‌های باقی‌مانده هم راجع‌به رفتارهای فردوسی‌پور صحبت می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز