امیدوارم در المپیک بتوانم نتیجه بهتری بگیرم

مولایی: سبکی وزنه ها را احساس می کردم/ این مدال مقدمه خوبی برای موفقیت در المپیک است

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۹:۱۱
کد خبر: ۳۹۹۰۹۷
مولایی: سبکی وزنه ها را احساس می کردم/ این مدال مقدمه خوبی برای موفقیت در المپیک است
دارنده مدال برنز رقابت های قهرمانی آسیا در دسته فوق سنگین گفت: باید در حرکت یک ضرب بیشتر کار کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در آخرین روز از رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا در تاشکند بهادر مولایی در دسته فوق سنگین در حرکت یک ضرب با 180 کیلوگرم و دو ضرب با 247 کیلوگرم صاحب یک مدال برنز (مجموع) و طلای (دوضرب) شد.

 بهادر مولایی در خصوص عملکردش در حرکت یکضرب گفت: امروز از نظر بدنی بسیار خوب بودم و سبکی وزنه ها را احساس می کردم اما نمی دانم چرا در یک ضرب با وجود سبکی وزنه ها شانس نمی آورم و آنها را از دست می دهم. در رقابت های قهرمانی سال 2015 آسیا در تایلند و پیکارهای قهرمانی سال 2015 جهان در آمریکا و امسال نیز در مسابقات آسیایی تاشکند در یک ضرب عملکرد خوبی نداشتم.

وی اظهار داشت: باید تمرکزم را برای رقابت های بین المللی جام فجر که خرداد ماه در تهران برگزار می شود جمع کنم تا در حرکت یک ضرب وزنه های خوبی را بالای سر ببرم.

دارنده مدال نقره رقابت های قهرمانی سال 2013 جهان در خصوص حرکت دو ضرب نیز گفت: پس از رفع مصدومیتم توانستم وزنه 247 کیلوگرمی را بالای سر ببرم و آغاز خوبی شد تا در المپیک بتوانم نتیجه بهتری بگیرم.

این وزنه بردار مازندرانی تیم ملی خاطر نشان کرد: همین قدر که سبکی وزنه ها را پس از دو سال احساس می کنم و با جنگندگی و روحیه بالا آنها را بالای سر می برم برای من ارزش بسیاری دارد و امیدوارم در المپیک بتوانم نتیجه بهتری بگیرم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز