منچستر ۳-۱ بورنموث؛

من یونایتد به لیگ قهرمانان نرسید

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۸:۵۱:۴۵
کد خبر: ۴۰۶۴۸۵
من یونایتد به لیگ قهرمانان نرسید
منچستریونایتد با برتری سه بر یک برابر بورنموث به بردی بی ثمر در این دیدار دست یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، منچستریونایتد با برتری سه بر یک برابر بورنموث به بردی بی ثمر در این دیدار دست یافت تا به لیگ اروپا صعود کند و سال آینده در لیگ قهرمانان حاضر نباشد.

در آخرین دیدار فصل لیگ برتر انگلیس دو تیم منچستریونایتد و بورنموث در حالی برابر هم به میدان رفتند که یونایتدها برای صعود به رده چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان باید 19 گل به حریف خود می زدند و دروازه خود را هم بسته نگه می داشتند. با این حال فان خال که چندی دیگر در فینال جام حذفی برابر کریستال پالاس به میدان خواهد رفت با تیم اصلی خود به میدان رفت و در حالی که بازی کسل کننده دنبال می شد در همان نیمه نخست وین رونی برای شیاطین سرخ گلزنی کرد و تیمش را پیش انداخت.

در نیمه دوم مارکوس رشفورد بازیکن جوان یونایتدها گل دوم را نیز به ثمر رساند. این پایان کار برای منچستر نبود و اشلی یانگ در دقیقه 88 گل سوم را نیز به ثمر رساند. در حالی که بازی با این نتیجه رو به اتمام بود، اسمالینگ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا این دیدار با برتری 3 بر یک یونایتد به پایان برسد که البته ثمری برای این تیم نداشت و آنها فصل را با حضور در رده پنجم به پایان رساندند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز