مرادی یک قدم از سایر وزنه‌برداران جلوتر است

مرادی: ضرورتی نداشت که سهراب رکورد بالایی به ثبت برساند

۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۰:۲۴:۰۶
کد خبر: ۴۱۸۵۶۹
رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ضرورتی نداشت که مرادی رکوردهای بالایی را به ثبت برساند و تنها حضورش در مسابقات کفایت می‌کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری درباره عملکرد سهراب مرادی در مسابقات پان‌امریکن و رکوردهای پایین او گفت: مرادی خوشبختانه در مسابقات کلمبیا توانست سهمیه المپیک را کسب کند. ضرورتی نداشت که مرادی رکوردهای بالایی را به ثبت برساند و تنها حضورش در مسابقات کفایت می‌کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات به عنوان قهرمانی پان‌امریکن برگزار می‌شد شاید اگر مرادی موفق به کسب مدال و رفتن روی سکو می‌شد حساسیت‌ها بالا می‌رفت و دچار مشکل می‌شدیم؛ به همین دلیل به همان حضور و وزنه‌های پایین بسنده کردیم تا این حساسیت ایجاد نشود.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: مرادی با توجه به اینکه در کنار این مسابقات اردویی 10-12 روزه را هم در کلمبیا پشت سر گذاشت عملا یک قدم از سایر وزنه‌برداران جلوتر است. آزمایش خون و ادرار هم از مرادی گرفته و به آزمایشگاه وادا فرستاده شد.

مرادی درباره مسابقات بین‌المللی جام فجر عنوان کرد: خوشبختانه طبق برنامه‌ای که پیش‌بینی کرده بودیم جام فجر با شکوه خوبی برگزار شد. از سال 1974 و بازی‌های آسیایی تهران تاکنون برگزاری چنین رویدادی با این تعداد کشور شرکت کننده در سالن مجموعه ورزشی آزادی بی نظیر بود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به گزینشی بودن مسابقات استقبال خوبی شد از طرفی تعدادی از وزنه‌برداران ما از جمله سلیمی، مرادی و براری نیازمند حضور در یک رویداد گزینشی بودند که در این مسابقات محقق شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز