کمپ پرتغال نقش مهمی در روند آماده‌سازی تیم برای المپیک داشت

فرزام: جاور را به صورت پلکانی آماده می‌کنیم

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۲۰:۵۵
کد خبر: ۴۲۲۸۱۵
فرزام: جاور را به صورت پلکانی آماده می‌کنیم
سرمربی تیم ملی روئینگ گفت: نازنین ملائی و مهسا جاور به رقابت خیلی خوبی می پردازند ضمن اینکه نیم نگاهی داریم به مسابقات قهرمانی آسیا که بلافاصله بعد از المپیک انجام خواهد شد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، افشین فرزام، سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان که در اردوی شهر لیسبون پرتغال تیم خود را مهیای حضور در المپیک می کند در خصوص تمرینات این تیم گفت: از بدو ورود تمرینات را آغاز کردیم و بیشتر روی بعد مسافت تمرکز داشتیم و در ریتم های مختلف کار می کنیم.

فرزام ادامه داد: هدف گذاری به این شکل است که مهسا جاور را به صورت پلکانی آماده کنیم تا در مسابقات المپیک به اوج آمادگی برسد و ارتقاء رکورد نسبت به مسابقات کسب سهمیه نیز برنامه مهم ما است.

وی در خصوص نحوه تمرینات در کمپ لیسبون پرتغال بیان کرد: در کنار تمرینات داخل آب، تمرینات بدنسازی هم به گونه ای است که برای رسیدن به این هدفمان بتواند به ما کمک کند.

فرزام با اعلام اینکه پاروزنان روزانه در حدود 5 ساعت تمرین دارند، تصریح کرد: تمرینات کاملا تخصصی و فنی به ما کمک می کند با توجه به استانداردهایی که در هر ریتم وجود دارد، به زمان مورد نظر دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی روئینگ درباره تجهیزاتی که در اردوی پرتغال در اختیار تیم قرار گرفته اظهار داشت: امکانات خیلی خوبی در اختیار داریم از جمله قایق های استاندارد، تجهیزات بدنسازی کاملا ایده آل در کنار تغذیه بسیار مناسب شرایط خوبی را فراهم کرده است.

فرزام تاکید کرد: تمریناتمان به صورت رقابتی انجام می شود. نازنین ملائی و مهسا جاور به رقابت خیلی خوبی می پردازند ضمن اینکه نیم نگاهی داریم به مسابقات قهرمانی آسیا که بلافاصله بعد از المپیک انجام خواهد شد و امیدوار هستیم که در یکنفره سنگین وزن و سبک وزن بانوان بچه ها بتوانند نتایج خوبی در آن مسابقات کسب کنند.

وی ادامه مراحل آماده سازی تا المپیک را بسیار مهم ارزیابی و عنوان کرد: با توجه به اینکه 25 تیرماه به ایران بر می گردیم یک اردوی 8 روزه قبل از اعزام به المپیک خواهیم داشت که در آن مرحله کارهای سرعتی را دنبال خواهیم کرد تا مهسا با آمادگی کامل به المپیک اعزام شود.

فرزام با اشاره به نقش تاثیرگذار کمپ پرتغال در روند آمادگی خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین نیازهای ما قبل المپیک حضور در این چنین کمپی بود تا بتوانیم علاوه بر بعد مسافت، در پیست لاین کشی و استاندارد 2 کیلومتر تایم های مدنظر در مسافت های مختلف را بدست بیاوریم در واقع نقاط ضعف و قوتمان را آنالیز کنیم و بتوانیم بیشتر روی آن ها کار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز