بانوان نباید به محل تمرین استقلال می‌رفتند

افشارزاده: منصوریان یک استقلالی اصیل محسوب می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۷:۵۶
کد خبر: ۴۲۲۹۳۴
افشارزاده: منصوریان یک استقلالی اصیل محسوب می‌شود
سرپرست باشگاه استقلال گفت: گر با صلاحدید سرمربی باشد بازیکنان جدید دیگری مدنظر ما هستند که در مورد ‌آنها اقدام خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، بهرام افشارزاده، سرپرست باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط استقلال و همکاری که با علیرضا منصوریان انجام داده است اظهار داشت: منصوریان یک مربی بسیار با اخلاق، با انضباط، پیگیر و جوان است و او یک استقلالی اصیل محسوب می‌شود و امیدوار هستیم سیستم بتواند از او استفاده بهینه ببرد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلال بازیکنان میلیاردی جذب کرده است گفت: اصلا از این خبرها نیست. در استقلال از بازیکن 2-3 میلیاردی خبری نیست و ما طبق بودجه‌ای که داریم هزینه می‌کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا سورپرایز دیگری برای هواداران از لحاظ جذب بازیکن دارد یا خیر گفت: ما تا اینجا هم بازیکنان خوبی را جذب کردیم و اگر با صلاحدید سرمربی باشد بازیکنان جدید دیگری مدنظر ما هستند که در مورد ‌آنها اقدام خواهیم کرد.

افشارزاده در خصوص حضور بانوان در تمرینات هفته گذشته استقلال گفت: به نظرم بانوان نباید به محل تمرین استقلال می‌رفتند و من اصلا از این موضوع اطلاع نداشتم. وقتی موضوع را فهمیدم بلافاصله تذکر دادم و به ‌آقای خاوری مسئول کمپ گفتم از ورود بانوان ممانعت به عمل بیاید چون ما مجوزی برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و سالن‌ها چه در مورد فوتبال و چه غیر فوتبال نداریم و من خودم خواستم که به بانوان اجازه ورود ندهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز