تورنمنت بین المللی ترکیه؛

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مغلوب هلند شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۷:۳۶
کد خبر: ۴۲۳۰۸۳
تیم ملی بسکتبال با ویلچر مغلوب هلند شد
تیم ملی بسکتبال با ویلچر که به منظور آماده سازی برای حضور در بازیهای پارالمپیک ریو در تورنمنت بین المللی ترکیه شرکت کرده است، نتیجه نخستین دیدار خود در این تورنمنت را به هلند واگذار کرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، تورنمنت بین‌المللی بسکتبال با ویلچر ترکیه روز گذشته با برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی در استانبول آغاز شد تا از امروز رقابت سه تیم ترکیه، ایران و هلند در این تورنمنت به طور رسمی آغاز شود.

البته کانادا دیگر تیم دعوت شده به تورنمنت بین المللی ترکیه بود که بر خلاف اعلام آمادگی اولیه، از شرکت در مسابقات انصراف داد. غیبت کانادا باعث تغییر کلی برنامه دیدارها شد. بر اساس برنامه جدید ارائه شده از سوی برگزار کنندگان تورنمنت بین المللی ترکیه، تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران نخستین دیدار خود در این تورنمنت را ساعتی پیش برابر تیم هلند برگزار کرد و طی آن با نتیجه ۵۳ بر ۴۲ مقابل این تیم پارالمپیکی متحمل شکست شد.

بر اساس برنامه جدید تورنمنت بین المللی ترکیه، تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران عصر امروز یکشنبه دومین دیدار خود در این رقابت ها را برابر ترکیه، میزبان مسابقات برگزار می‌کند.

شاگردان عباس آقاکوچکی در تیم ملی بسکتبال با ویلچر تا پایان تورنمنت بین المللی ترکیه و به غیر از دو دیدار امروز، برگزار کننده چهار دیدار دیگر هم خواهند بود. آنها طبق برنامه فردا ساعت ۱۱ تا ۱۲ تمرین می کنند سپس در نوبت عصر به مصاف ترکیه می روند.

ملی پوشان بسکتبال با یلچر صبح سه شنبه نیز دیدار دوباره ای با هلند خواهند داشت و در نوبت عصر آن روز و در ساعت ۱۶ تا ۱۷ یک جلسه تمرینی خواهند داشت. اعضای تیم ملی بسکتبال با ویلچر چهارشنبه و در روز پایانی تورنمنت بین المللی ترکیه برگزار کننده دو دیدار خواهند بود؛ آنها در نوبت صبح با هلند و در نوبت عصر با ترکیه دیدار می کنند.

بدین ترتیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران طی حضور در تورنمنت بین المللی ترکیه برگزارکننده سه دیدار برابر هلند و سه دیدار برابر ترکیه خواهند بود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر پس از یک دوره غیبت در بازیهای پارالمپیک، در پانزدهمین دوره این بازیها که شهریورماه در ریودوژانیرو برگزار می شود، شرکت خواهد کرد. این تیم در گروه دوم  این دوره بازیها با تیم های برزیل، آمریکا، انگلیس، الجزایر و آلمان همگروه است. دو تیم ترکیه و هلند که در تورنمنت فوق شرکت دارند همراه با تیم های کانادا، اسپانیا، استرالیا و ژاپن گروه اول این بازی ها را تشکیل می دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز