آلمان ۳ - ۰ اسلواکی؛

طوفان ژرمن‌ها یورو را تکان داد

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۲۱:۲۳:۳۸
کد خبر: ۴۲۳۲۳۹
طوفان ژرمن‌ها یورو را تکان داد
تیم ملی آلمان در مرحله حذفی رقابت های یورو 2016 با نتیجه 3 بر صفر برابر اسلواکی به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، در ادامه مرحله حذفی رقابت‌های جام ملت های اروپا از ساعت 20:30 روز یکشنبه دو تیم آلمان و اسلواکی به مصاف هم رفتند که در پایان ژرمن‌ها موفق شدند با یک نتیجه قاطع به پیروزی برسند.مردان یواخیم لو تا پاین نیمه اول به پیروزی دو بر صفر برابر اسلواکی دست یافتند.

دو تیم ملی فوتبال آلمان و اسلواکی در استادیوم پیر مورا به قضاوت مارسینیاک لهستانی از یک هشتم نهایی یورو 2016 به مصاف یکدیگر رفتند.

از همان ابتدا مشخص بود که اکثریت قریب به اتفاق کارشناسان پیروزی آلمان را پیش بینی کرده بودند و این تیم مهره به مهره از حریف خود، اسلواکی قویتر بود. تاکتیک آلمان نیز میدان را به سود مانشافت تحت کنترل قرار می‌داد و اسلواکی از همان ابتدا طوری بازی کرد که تنها به امید عدم تحقیر آن را به پایان برساند.

ژروم بواتنگ در دقیقه 8 بازی گل اول آلمان را ثبت کرد و اوزیل در دقیقه 13 پنالتی را از دست داد. ماریو گومز اما در دقیقه 43 موفق شد گل دوم آلمان را ثبت کند تا مردان یواخیم لو مقتدرانه به رختکن بروند.در نیمه نخست، مارتین اشکرتل در دقیقه 13 کارت زرد دریافت کرد.

بازی در نیمه دوم باز هم با اقتدار آلمان همراه بود، کارت زرد در دقیقه 46 برای جاسوا کیمیش ثبت شد و جولیان دراکسلر در دقیقه 63 گل سوم را برای آلمان به ثمر رساند.

آلمان البته به فکر اداره بازی بود اما گاه گاهی برای به ثمر رساندن گل چهارم خیز بر می‌داشت و همچنان تیم برتر میدان بود، اسلواکی اما تنها به گل نخوردن می‌اندیشید و در لاک دفاعی فرو رفته بود.

کارت زرد دقیقه 67 هوملس، هشدار به موقعی برای کادر فنی آلمان بود تا مراقب اخطارهای بی مورد بازیکنان باشند.آلمان در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و با اقتدار راهی مرحله بعدی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز