رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا- چین تایپه؛

طالبی و فروزنده فینالیست شدند

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۸۲۲۷
طالبی و فروزنده فینالیست شدند
رقابت های روز سوم کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا امروز شنبه در سالن دانشگاه ورزشی شهر تایچونگ کشور چین تایپه، در سه وزن کشتی آزاد و دو وزن کشتی فرنگی در حال برگزاری است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا از روز 17 تیرماه در شهر تایچونگ کشور چین تایپه (تایوان) در حال برگزاری است و تا روز 20 تیرماه ادامه خواهد داشت.

این مسابقات امروز (شنبه)، در اوزان 58،54 و 63 کشتی آزاد و اوزان 69 و 76 کیلوگرم کشتی فرنگی درحال برگزاری است که نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان مسابقات مقدماتی به شرح زیر است:

رضا علیجان زاده در وزن 54 کیلوگرم کشتی آزاد در کشتی نخست خود مقابل خاژیمورات از قرقیزستان قرار گرفت اما به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو و به دستور پزشک به مسابقه ادامه نداد.

در وزن 54 کیلوگرم حامد رحیمی در گام نخست مقابل جونگان نو از کره جنوبی با نتیجه 6-1 به پیروزی رسید. وی در کشتی دوم خود مقابل شوبهام تورات از هندوستان با نتیجه 8-2 به برتری دست یافت .رحیمی در مرحله نیمه نهایی مغلوب  کنشین آیتو از ژاپن شد و عصر امروز برای کسب مدال برنز به روی تشک می رود.

محمد طالبی آزادکار وزن 63 کیلوگرم کشورمان در دور نخست  با حساب 6-0 از سد کارانک از هند گذشت. وی در دور دوم مقابل یلدارزولبوسین از قزاقستان با نتیجه  12-2 به پیروزی رسید. طالبی در مرحله نیمه پایانی اولان تولیگن از قزاقستان را با نتیجه 7-2 شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

محمدرضا رستمی در وزن 69 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقه نخست خود مقابل بک سلطان نظربایف از قرقیزستان قرار گرفت و در پایان با نتیجه 9-0 و امتیاز عالی به پیروزی رسید. کشتی گیر کشورمان در مسابقه دوم خود چگان مینا از هند را با حساب 3-0 شکست داد. رستمی در مرحله نیمه نهایی برابر شنگی محمدخلیف دیگر کشتی گیر قرقیزستانی 10-1مغلوب شد و در ادامه برای کسب مدال برنزمبارزه خواهد کرد.

حسین فروزنده کشتی گیر وزن 76 کیلو فرنگی در کشتی نخست خود مقابل تمیرلان اولو از قرقیزستان با نتیجه 5-2 به برتری دست یافت. وی در کشتی دوم مقابل امیرخان اوروزبایف از قزاقستان با نتیجه 4-0 پیروز شد. فروزنده در کشتی نیمه نهایی نیز ساجان از هندوستان را با نتیجه 5-2 شکست داد و فینالیست شد.

نظر شما