با تجربه المپیک لندن فقط به موفقیت در ریو می اندیشم

مرادی: حمایت وزارت ورزش و جوانان برای حضور دوباره من در میادین قابل توجه بود

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۶:۵۳
کد خبر: ۴۲۸۳۲۲
وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم که در حرکت دو ضرب موفق به شکست رکورد جهان و المپیک شد، ابراز امیدواری کرد در میدان سخت ریو با ثبت عملکردی خوب برای کشور افتخار آفرینی کند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، سهراب مرادی با ابراز رضایت از روند آمادگی و تمریناتی که همراه با تیم ملی سپری کرده اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات و اردوهای منظم تمرینی منجر به عملکرد خوبی در رکوردگیری در کلاچای شد اما من تازه اول راه هستم و این نتیجه رکورد گیری باعث انگیزه بیشتر در من شده تا بتوانم در فاصله پیش رو در قالب برنامه های آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران نهایت تلاش خود را برای حفظ و ارتقا آمادگی داشته باشم تا بتوانم نتیجه زحمات را در آن میدان سخت یعنی المپیک ریو بگیرم.

مرادی که سابقه قهرمانی در آسیا را هم دارد و در المپیک لندن هم حضور داشت ادامه داد: حضور در المپیک لندن برای من تجارب گران بهایی به ارمغان آورده بطوریکه می توانم با بهره از آنها شرایط بهتری را برای حضور قدرتمندانه تر در ریو داشته باشم حداقلش این است که استرس کمتری دارم و می دانم چطور از تجارب تلخ گذشته درس بگیرم.

وی اضافه کرد: موفقیت در المپیک برای هر ورزشکاری افتخار است به همین دلیل هدف اصلی و تمرکزم برای حضور پرقدرت و عملکردی خوب به منظور مدال آوری در ریو است و خوشبختانه برای تحقق این مهم هم حمایتها خوب است و هم شرایط روحی و جسمی خوبی برای درخشش در این رویداد عظیم دارم.

مرادی گفت: شرایط سختی را سپری کردم تا به این مرحله از آمادگی رسیدم در این راستا برای رفع محرومیتی که بی دلیل برای من منظور شده بود تلاش وزارت ورزش و جوانان ،کمیته ملی المپیک و فدراسیون وزنه برداری واقعا عالی بود اگر این حمایت ها نبود، بدون شک نمی توانستم دیگر در المپیک روی تخته بروم .اما خدا را شاکرم که بار دیگر فرصت افتخار آفرینی برای من بوجود آمده و به یاری خدا و دعای خیر مردم امیدوارم از این فرصت برای شاد کردن مردم و ورزشدوستان نهایت استفاده را ببرم.

این وزنه بردار با اشاره به حمایت ها و پیگیری های مردم هم گفت: از حمایت هموطنان که در کوچه و خیابان ورزشکاران را مورد لطف خود قرار می دهند واقعا تشکر می کنم،امیدوارم بتوانم جواب این محبتها و حمایتهایی که باعث شد دوباره در میادین ظاهر شوم را با مدال خوشرنگ المپیک بدهم فقط باز هم از مردم می خواهم مرا دعا کنند.

سهراب مرادی در رکوردگیری که اواخر هفته گذشته در کلاچای برگزار شد در حرکت یک ضرب وزنه 180 کیلوگرمی را مهار کرد و در حرکت دو ضرب موفق به مهر وزنه 234 کیلوگرمی شد و یک کیلوگرم رکورد این حرکت را که در اختیار ایلیا ایلین قزاقستانی بود شکست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز