اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر ۱۷ سال از مرداد آغاز می شود

عرب عامری: تیم ملی بزرگسالان دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال روسیه برگزار می کند

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۹:۲۷
کد خبر: ۴۲۸۵۴۸
عرب عامری: تیم ملی بزرگسالان دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال روسیه برگزار می کند
رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال گفت: با برگزاری اردوهای مدون و بازی های دوستانه سعی بر آن داریم تا تیم آماده ای را به مسابقات آسیایی اعزام کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، الهه عرب عامری رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال گفت: 4 مرحله اردوی انتخابی برای تیم ملی فوتسال برگزار شد تا کادر فنی با ارزیابی بازیکنان جوان و نخبه، آنها را به اردوی تیم ملی دعوت کند و ترکیب تیم با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه تمرینات خود را برای حضور در مسابقات آسیایی داخل سالن که سال آینده برگزار می شود آماده کند.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین مانند هر سال دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال روسیه در دستور کاری بازیکنان قرار داده ایم تا کادر فنی بتواند بازیکنان را ارزیابی کند و با پی بردن به نکات ضعف و قوت تیم، برنامه ریزی دقیق تری را در دستور کاری خود قرار دهد. بازی دوستانه ایران و روسیه قرار است مهرماه برگزار شود و تا آن زمان 8 مرحله اردوی آماده آسازی نیز برگزار می شود.
 
وی در پایان از تشکیل اردوی تیم ملی زیر17 سال خبر داد و گفت: از اوایل مرداد ماه اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر 17 سال جهت حضور در میادین پیش روی آسیایی و بین المللی تشکیل می شود. در واقع یکی از اهداف کمیته بانوان برگزاری اردوهای مدون، انجام بازیهای دوستانه و بین المللی است تا تیم های آماده ای را به مسابقات اعزام کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز