کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی خداحافظی کرد

نادری: صداقت و همدلی ما روزهای فراموش نشدنی برایم رقم زد

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۵:۵۷
کد خبر: ۴۲۸۵۹۴
نادری: صداقت و همدلی ما روزهای فراموش نشدنی برایم رقم زد
علی نادری از پرسابقه ترین و پر افتخارترین ملی پوشان تیم ملی فوتبال ساحلی به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی نادری در ابتدا گفت: از ده الی یازده سال پیش کار خود را در تیم ملی فوتبال ساحلی آغاز کردم و از ابتدا همه تلاشم این بود که جایگاه خود را در تیم ملی تثبیت کنم.

وی ادامه داد: به هرحال کار خود را با مربیان ایرانی در تیم ملی شروع کردیم تا اینکه مارکو اوکتاویو به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران انتخاب شد و از همان موقع با مدیریت جدید دپارتمان فوتبال ساحلی روند رو به رشد فوتبال ساحلی ایران آغاز شد و به عنوان ملی پوش این افتخار را داشتم تا به مدت هشت سال کاپیتان تیم ملی کشورم باشم.
 
نادری افزود: خوشبختانه مدیریت فوتبال ساحلی کشور زمان بسیار مناسبی در اختیار اوکتاویو قرار داد که حاصل آن کسب 9 قهرمانی برای فوتبال ساحلی کشور بود. روزهای بسیار سخت، پر فراز و نشیب و البته در نهایت شیرینی را در تیم ملی داشتم و موفق شدیم تا از رنکینگ سوم آسیا به مقام قهرمانی آسیا برسیم ، قهرمان جام بین قاره ای شویم و از جایگاه شانزدهم به عنوان تیم ششم جهان شناخته شویم.
 
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ساحلی در ادامه گفت: بدون شک عامل اصلی کسب این موفقیت ها صداقت کادرفنی وقت، همدلی بازیکنان و حمایت های دپارتمان فوتبال ساحلی بود. بنده هم همواره تمام تلاشم را کردم تا کاملا در اختیار پیراهن مقدس تیم ملی کشورم باشم و از اینکه عضوی در رسیدن به این موقیت ها بودم برای همیشه باعث افتخارم خواهد بود.
 
علی نادری تصریح کرد: به هرحال با انتخاب میرشمسی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ساحلی و با توجه به اینکه وی نسبت به جوانگرایی تیم تاکید زیادی دارد، تصمیم گرفتم که از بازیهای ملی خداحافظی کنم. معتقدم این تصمیم باعث می شود تا بازیکنان جوان تیم ملی (ب) که به عنوان مربی از آنها به تیم دعوت کرده بودیم، کم کم وارد تیم ملی بزرگسالان بشوند. ما در تیم ملی (ب) پشتوانه سازی خوبی برای تیم ملی بزرگسالان انجام دادیم که فکر می کنم هم اکنون زمان مناسبی برای استفاده از ثمره آن تلاشها باشد.
 
وی درباره انتخابش به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان گفت: به هرحال در این انتخاب به من لطف داشتند و لازم می دانم از فدراسیون فوتبال و کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی تشکر ویژه ای داشته باشم. بنده تجربه یازده سال حضور در تیم ملی بزرگسالان، حضور در رقابتهای بین المللی و همینطور مربیگری در تیم ملی (ب) را دارم و از این پس همانند گذشته تمام تلاش خود را جهت کمک به تیم ملی بزرگسالان و البته در کسوت مربی بکار خواهم گرفت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز