هیچ وزنه برداری فعلاً از اردوی المپیکی ها حذف نشده است

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۰۵:۴۵
کد خبر: ۴۲۸۶۷۲
هیچ وزنه برداری فعلاً از اردوی المپیکی ها حذف نشده است
در چند روز گذشته و پس از اتمام رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در شهر کلاچای استان گیلان، برخی از رسانه ها با دامن زدن به گمانه زنی های غیررسمی، اخباری را درخصوص حذف سید ایوب موسوی ملی پوش دسته 85 کیلوگرم کشورمان منتشر کردند که به هیچ وجه مورد تایید فدراسیون وزنه برداری نیست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان درحالی چهارشنبه هفته گذشته همزمان با عید سعید فطر درشهر کلاچای گیلان برگزار شد که عملکرد نه چندان مطلوب برخی از ملی پوشان کشورمان در این رقابت داخلی یکسری اخبار غیر رسمی و گمانه زنی هایی را در رسانه ها در باب حذف برخی از چهرهای حاضر در این مسابقه از گردونه مسافران المپیک بدنبال داشت.

بی شک این قبیل اخبار که از طریق روابط عمومی اعلام نشده و یا متن آن روی خروجی سایت رسمی فدراسیون وزنه برداری قرار نگرفته و ثبت نشده است، به هیچ وجه مورد تایید این مجموعه ( فدراسیون وزنه برداری ) نخواهد بود. خصوصا در خصوص رفت و آمدهای تیم ملی وزنه برداری کشورمان که قطعا تا زمانیکه موضوع مطروحه با حضور اعضاء کادرفنی تیم های ملی در جلسه شورای عالی فنی مورد ارزیابی قرار نگرفته و در نهایت به تایید رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان نرسد، از وجاهت قانونی خارج بوده و مورد تایید فدراسیون وزنه برداری نیست.

برهمین اساس جا دارد تا همه عزیزان زحمت کش و پرتلاش عرصه خبر و رسانه با توجه به این موضوع خصوصا در موارد حساس و ویژه اینچنینی پس از محرز شدن خبر منبع رسمی و اعلام آن از روی خروجی سایت رسمی فدراسیون وزنه برداری کشورمان نسبت به انتشار و اطلاع رسانی اخبار گوناگون این رشته المپیکی همت بگمارند.

درخصوص موضوع مربوط به خط خوردن سید ایوب موسوی ملی پوش ارزشمند کشورمان از ادامه حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری اعزامی به المپیک ریو، فدراسیون وزنه برداری این خبر را تکذیب می کند. زیرا مشخص شدن شرایط قطعی تیم ملی و ماندن یا رفتن برخی از ملی پوشان المپیکی کشورمان همانطوریکه پیش از این نیز اعلام شده بود، به بعد از برگزاری جلسه شورای عالی فنی و ارزیابی تک تک اوزان و شرایط فنی و رکوردی ملی پوشان کشورمان برای کسب مدال در آوردگاه معتبر المپیک موکول می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز