بازیکنان شرایط فوق‌العاده‌ای دارند

حسینی: مصدومیتم جدی نبود/ باید در سه جام بجنگیم

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۰:۳۰
کد خبر: ۴۳۰۱۲۹
حسینی: مصدومیتم جدی نبود/ باید در سه جام بجنگیم
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این روزهای سخت را با تلاش مدیریت، برانکو و بچه‌ها پشت سر می‌گذاریم و برای شروع فصل شرایط خیلی خوبی خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، سیدجلال حسینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این روز‌های قبل از شروع مسابقات فصل سخت و دشوار است. فصل تمرینات سنگین و طاقت‌فرسا برای بازیکنان است و نقل و انتقالات هم دوران سخت برای مدیریت باشگاه است ولی آقای طاهری تلاش‌های زیادی کرده است تا این روزها به خوبی سپری شود. بچه‌های تیم هم با تمام توان تمرین می‌کنند و برانکو هم سعی زیادی کرده است تا تیمی آماده برای شروع مسایقات داشته باشیم. اردوی اوکراین هم اردوی خیلی خوبی بود و بچه‌ها در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.

وی ادامه داد: سال سختی را پیش رو داریم. باید در سه جام بجنگیم. البته بازی‌ها همیشه برای پرسپولیس سخت است چون همه روی آن حساس هستند و می‌خواهند نتیجه بگیرند. انتظارات هم زیاد است. حالا امسال سخت‌تر از سال‌های گذشته هم شده است. در این مدت تمرینات فشرده‌ای انجام داده‌ایم و به این تمرینات پرفشار نیاز داشتیم. تیم جوان است و باید شرایط بدنی خوبی داشته باشیم تا از پس فشار مسابقات بر بیاییم. بچه‌ها الان در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارند.

کاپیتان سرخپوشان درباره مصدومیت چند روز قبل خود خاطرنشان کرد: با توجه به سنگینی فشار بالای تمرینات کمی احساس درد می‌کردم ولی بعد از MRI معلوم شد مساله مهمی نیست و خدا را شکر چهار روز است در تمرینات حضور دارم و نباید این روزهای آماده‌سازی را از دست داد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز