تصویب لایحه استخدام قهرمانان ورزشی؛

معظمی: خیالمان از آینده شغلی راحت شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۲:۳۰
کد خبر: ۴۳۰۱۹۸
معظمی: خیالمان از آینده شغلی راحت شد
ملی پوشان دوچرخه سواری کشورمان ضمن قدردانی از تلاش های وزیر ورزش و جوانان و حمایت دولت بخاطر تصویب لایحه استخدام قهرمانان ورزشی کشورمان، این اقدام را اقدامی اثرگذار برای خانواده ورزش دانستند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، آروین معظمی که در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری خود را برای بازی های المپیک آماده می کند با توضیح این مطلب که عمر ورزش قهرمانی بسیار کوتاه است اظهار داشت: یک ورزشکار حرفه ای در طول فعالیت ورزشی اش با مشکلات بسیاری از جمله مصدومیت مواجه شود؛ بنابراین لازم است برای چنین ورزشکارانی پیش بینی های لازم صورت گیرد.

او ادامه داد: تصویب لایحه استخدام قهرمانان یکی از این پیش بینی های اثرگذار در سطح ورزش قهرمانی است که می تواند زمینه ساز دلگرمی ورزشکاران حرفه ای شود. چرا که شغل و منبع درآمد مهمترین دغدغه های ورزشکاران است.

ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان که هم اکنون 26 سال دارد با توضیح برنامه تقویمی اش در یک روز کاری ادامه داد: عملاً هیچ فرصتی برای پیگیری فعالیت شغلی ندارم بنابراین این مصوبه می تواند به کسانی مثل ما کمک کند که در طول انجام ورزش حرفه ای با خیال راحت تری پیگیر تمرینات باشیم و پس از آن نیز می دانیم که به لحاظ قانونی فرصتی برای پیدا کردن شغل هم داریم.

او گفت: من معتقدم این درک مشترک میان ورزشکاران و وزیر ورزش و جوانان حاصل نگاه تخصصی و تجربی دکتر گودرزی در حوزه ورزش است که چنین پیش بینی هایی را برای خانواده بزرگ ورزش دنبال می کند تا تمامی جامعه ورزش از نتیجه این لایحه منتفع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز