چنین تمرینات پرفشاری را تجربه نکرده‌ام

بیرانوند: امیدوارم ۱۰ سال در پرسپولیس بمانم

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۷:۱۸:۳۶
کد خبر: ۴۳۰۴۵۴
بیرانوند: امیدوارم ۱۰ سال در پرسپولیس بمانم
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تاکنون در تیم‌های باشگاهی با چنین تمرینات پرفشاری که در پرسپولیس با آن مواجه هستم، روبرو نشده‌ام.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، علیرضا بیرانوند در گفتگویی تصویری با سایت باشگاه پرسپولیس درخصوص تمرینات این تیم اظهار داشت: تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و فشار بر روی ما زیاد است. در چند روزی که تمرین کرده‌ایم بیشتر از 4-5 ساعت استراحت نداشتیم. در حال حاضر سخت تمرین می‌کنیم و امیدوارم سال خوبی را داشته باشیم.

وی درمورد اینکه پیش از این گفته بود تاکنون چنین تمرینات سختی را تجربه نداشته‌، یادآور شد: من در چند سالی که در نفت حضور داشتم با این تمرینات روبرو نشدم. مربی گلرهای خوبی داشتیم اما به تیم ملی می‌رفتیم و در آنجا روی بازیکنان فشار بود و بعد به باشگاه می‌آمدیم و 7-8 بازی می‌بردیم. ما در باشگاه‌ها با چنین تمریناتی روبرو نشده بودیم. در تیم ملی تمرینات پرفشار داشتیم اما در باشگاه‌ها با این مسئله روبرو نشده‌ بودیم.

دروازه‌بان پرسپولیس درمورد اینکه آیا خیال هواداران از دروازه راحت خواهد بود، گفت: پرسپولیس دروازه‌بانان بزرگی داشته که گل سرسبد آنها هم عابدزاده است. من خانه‌ای را 2 سال اجاره کردم که صاحب آن خانه عابدزاده است و قرار است 2 سال از آن محافظت کنم. به هر حال هواداران هم انتظار دارند و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد آنها را بدهم.

بیرانوند در مورد اینکه گفته بود می‌خواهد در پرسپولیس 10 سال بماند، گفت: شک نکنید تمام تلاش خود را می‌کنم تا در 2 سال بهترین عملکرد را داشته باشم و مسئولان از من رضایت داشته باشند تا 10 سال در تیم بمانم.

نظر شما