مناف هاشمی از حمایت گسترده وزارت ورزش از ورزشکاران خبر داد:

تصویب استخدام ورزشکاران سه سال طول کشید

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۷:۴۳:۵۰
کد خبر: ۴۳۰۴۵۶
تصویب استخدام ورزشکاران سه سال طول کشید
معاون مالی وزارت ورزش و جوانان گفت: پس از المپیک از قهرمانان سال 94 تقدیر خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، سید مناف هاشمی در حاشیه دیدار از تمرینات تکواندو کاران اعزامی به المپیک، درخصوص حمایت از فدراسیون های المپیکی گفت: به فدراسیون‌ ها حتی تا 600 میلیون هم پرداختی خواهیم داشت. فردا نزدیک به 5 میلیارد به حساب فدراسیون‌های المپیکی واریز می‌شود. البته قطعا مبلغی که پرداخت می‌شود دغدغه المپیکی‌ها را کامل حل نمی‌کند و بودجه دریافتی به اندازه مبلغی که کامل مشکلات را برطرف کند نیست اما نمی‌توانیم بیش از این پرداختی داشته باشیم.

هاشمی در خصوص استخدام قهرمانان و مدال آوران کشور گفت: همواره نگاه ویژه ای به ورزشکاران داشته‌ایم. در این چندسال وزارت ورزش اقدامات موثری را در جهت حمایت از ورزشکاران انجام داده است. سه سال طول کشید تا توانستیم تایید دولت را در مورد استخدام ورزشکاران قهرمان و مدال آور بگیریم. هرچند تعدادی از این عزیزان نیازی به این مسئله ندارند اما وظیفه وزارت ورزش بود که اینکار را انجام دهد.

معاون مالی وزارت ورزش اضافه کرد: در مورد پاداش قهرمانان المپیکی هم تصمیم گرفتیم، افزایشی 40الی50درصدی داشته باشیم. ضمن اینکه قطعه زمینی هم در نظر گرفته ایم که به عنوان پاداش به آن ها خواهیم داد.

هاشمی اضافه کرد: تا ده روز آینده نیز مراسمی برای بدرقه ورزشکاران المپیکی برگزار خواهیم کرد که در آن مراسم نیز پاداشی به ورزشکاران المپیکی اهدا خواهیم کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: طی دو سال اخیر، 4مراسم تقدیر از ورزشکاران به عمل آوردیم و امسال هم قصد داریم پس از بازگشت قهرمانان المپیکی به کشور در مراسم تقدیر از مدال آوران و قهرمانان المپیک، از قهرمانان سال 94 نیز تقدیر کنیم.

هاشمی خطاب به تکواندو کاران، در خصوص وضعیت تکواندو گفت: تکواندو یکی از امیدهای ایران در المپیک است و می‌دانیم که در المپیک افتخارآفرینی خواهند کرد. تکواندوکاران به غیر از این که در مسائل فنی نمونه هستند، جزو بااخلاق‌ترین ورزشکاران نیز هستند.  امیدوارم که  مردم را با کسب مدال شاد کنید و افتخاری بزرگ در تاریخ زندگی خود کسب کنید. ما به هر 4 تکواندوکار ایران امید داریم و مطمئنا جواب زحمات‌تان را می‌بینید.

من در زمانی که 37 کیلوگرم وزن داشتم تکواندو را به طور حرفه‌ای انجام می‌دادم. در آن زمان نیز با هادی ساعی رفاقتی داشتیم اما من بعد از مدتی مجبور شدم تکواندو را کنار بگذارم اما ساعی ادامه داد و حتی قهرمان  المپیک  نیز شد!

نظر شما