رئیس مرکز پزشکی سازمان لیگ فوتبال:

بازیکنان لیگ برتری در آزمایش پزشکی پیش فصل شرکت کردند

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۴:۰۶
کد خبر: ۴۳۳۸۱۷
بازیکنان لیگ برتری در آزمایش پزشکی پیش فصل شرکت کردند
هراتیان گفت: تمامی بازیکنان تیم های لیگ برتری در آزمایش های پزشکی پیش از فصل شرکت کردند که فقط بازیکنان تیم صبای قم قرار است فردا برای معاینات به مرکز پزشکی مراجعه کنند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا و به نقل از سایت سازمان لیگ، زهره هراتیان در گفتگو با سایت سازمان لیگ در مورد حضور تیم ها در آزمایش های پزشکی پیش از فصل اظهار داشت:  تمامی بازیکنان تیم های لیگ برتری در آزمایش های پزشکی پیش از فصل شرکت کردند. فقط بازیکنان تیم صبای قم قرار است فردا برای معاینات به مرکز پزشکی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: طبق الزامات کادرفنی معاینه قلب و عروق برای مربیان تیم های لیگ برتری هم الزامی بود که 80 درصد مربیان تیم های لیگ برتری هم برای معاینه  پزشکی مراجعه کردند و برخی از مربیان به دلیل اینکه مسافرت بودند همراه بازیکنان و تیم شان نیامدند که قرار است به زودی به مرکز پزشکی مراجعه کنند.

رئیس مرکز پزشکی سازمان لیگ در مورد نتایج معاینه های پزشکی گفت: نتایج آمادگی جسمانی و معاینه های پزشکی را بدون اشاره به نام تیم و بازیکنان به طور کلی به زودی از طریق سایت سازمان لیگ اعلام خواهیم کرد. در نتایج اعلام شده مقایسه ای هم با نتایج مشابه با فوتبال اروپا انجام خواهیم داد.

هراتیان در مورد معاینه پزشکی از بازیکنان تیم های لیگ دسته اول گفت: لیگ دسته اول با لیگ برتر تفاوت های زیادی دارد. با این حال انجام معاینات پزشکی قبل از فصل برای تیم های لیگ دسته اولی هم الزامی است. از سویی دیگر برای همکاری با باشگاه های لیگ دسته اولی و برای اینکه هزینه های آنها کاهش پیدا کنند موافقت کردیم که  اگر باشگاه هایی تمایل دارند معاینه های پزشکی را در شهرشان انجام بدهند اما به شرط آنکه این معاینه ها  با فرمت تعیین شده ما صورت بگیرد. از سویی دیگر تجربه ثابت کرده که انجام معاینات پزشکی در مرکز پزشکی ایفمارک برای تیم ها از نظر هزینه مناسب تر است.

نظر شما