با حضور گرشاسبی؛

مجموعه ورزشی شهدای چیتگر افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۲:۵۸
کد خبر: ۴۳۳۸۵۰
مجموعه ورزشی شهدای چیتگر افتتاح شد
مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی شهدای چیتگر با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، در آئین بهره برداری از مجموعه ورزشی چیتگر حمیدرضا گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، ولادیمیر ولادیمیروویچ پریموف مهاجم 30 ساله اوکراینی تیم فوتبال پرسپولیس به همراه آلکسی ولادیمیروویچ ژلی باتسکی مدافع 30 ساله اوکراینی جدید این تیم حضور یافتند و مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفتند.

در حاشیه این مراسم جعفر زرنگار رئیس اداره ورزش و جوانان شمال غرب تهران در جمع خبرنگاران گفت: کلنگ مجموعه ورزشی چیتگر در سال 1381 در مساحتی به وسعت 50 هزار متر مربع به زمین خورد که با همکاری بنیاد مسکن و شهرسازی این مجموعه ورزشی در همان سال ساخته شد. این مجموعه ورزشی به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران واگذار شد.

زرنگار با بیان اینکه در سال 1383 این مجموعه ورزشی طبق ماده 88 به فرد حقیقی واگذار شد، گفت: این شخص حقیقی به مدت 12 سال با کمترین پرداختی از این مجموعه بهره می برد که با اجرایی شدن پرونده این ملک از طریق دادگستری در سال 1394 توانستیم کاربری این مجموعه ورزشی را به اداره کل ورزش و جوانان واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه شمال غرب تهران از حیث جمعیت نمی تواند خواسته علاقمندان به ورزش را برآورده کند، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با بازسازی های مجموعه های ورزشی در این مناطق بتوانیم علاقمندان زیادی را به ورزش بکشانیم.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شمال غرب تهران، ارزش مالی مجموعه ورزشی چیتگر بیش از 20 میلیارد ریال است که می تواند یکی از قطب های ورزشی در این محدوده محروم از حیث فضاهای ورزشی باشد.

دراین مراسم طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس،‌ خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، آقابیک معاون توسعه امور ورزش اداره کل، ملاجعفری معاون امور شهرستان های اداره کل،‌ زرگر رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، شکیبا مهر مشاور مدیرکل و رئیس اداره فنی و مهندسی، نظر مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی و جمع از مسئولان محلی منطقه 21 حضور داشتند.

نظر شما