سلیمانی: بازی با تیم های اروپایی محک بسیار جدی برای بازیکنان است

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۵:۱۵
کد خبر: ۴۳۴۰۰۴
سلیمانی: بازی با تیم های اروپایی محک بسیار جدی برای بازیکنان است
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بازیکنان به مدت 2 ماه و به صورت جدی فعالیت های بدنسازی خود را برگزار می کنند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: اردوهای تدارکاتی تیم ملی از 10 تیر ماه آغاز شده و مهمترین هدف ما از برگزاری این اردوها، کار بدنسازی است چرا که بازیکنان باید آماده شوند تا در مصاف با حریفان قدر خود در رقابت های جام جهانی و قهرمانی آسیا پرقدرت ظاهر شوند.

وی افزود: پس از برگزاری سه مرحله اردوی انتخابی، دومین مرحله اردوی خود را در کمپ تیم های ملی برگزار و بیشترین تمرکزمان را بر روی تمرینات بدنسازی است. بازیکنان باید از لحاظ جسمانی در شرایط مطلوبی قرار بگیرند تا در مسابقات جام جهانی و قهرمانی آسیا موفق باشیم و از لحاظ جسمانی کم نیاوریم. خوشبختانه تمرینات ملی پوشان با انگیزه برگزار می شود و ملی پوشان تمام سعیشان را برای کسب آمادگی هر چه بیشتر در دیدارهای پیش رو به کار می گیرند.

سرمربی تیم ملی در ادامه بیان کرد: هفته اول شهریورماه تمرینات بدنسازی تیم ملی به پایان می رسد و از اواخر شهریورماه نیز رقابتهای لیگ برتر شروع خواهد شد. سپس دو بازی تدارکاتی با تیم ملی روسیه انجام می دهیم که برگزاری لیگ و بازی با روسیه می تواند کمک بسزایی در میزان آماده بودن بازیکنان می کند.

وی بیان کرد: خوشبختانه با حمایت مسئولین فدراسیون، مخصوصا کمیته بانوان در حال اجرای برنامه های خود هستیم تا برای دو رویداد  مهم (جام جهانی کوچک و قهرمانی آسیا) آماده شویم. طبق مذاکراتی که با نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان داشته ام، قرار است تا رایزنی هایی را با کشورهای پرتغال و اسپانیا و تیم های مطرح اروپایی انجام بدهند تا بازیکنان با تیم هایی که در دنیا سرشناس هستند، به رقابت بپردازند و محک بخورند.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان در پایان گفت: وقتی یک تیم قهرمان می‌شود حفظ آن قهرمانی سخت‌تر است، برای این‌که باید ثابت کند که کسب قهرمانی شانسی نبوده است. بنابراین باید تلاش‌مان را خیلی بیشتر کنیم و همین کار ما را سخت‌تر کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز