دریافت مدال پارالمپیک افتخار بزرگی است؛

رجبی: بهترین‌ها در پارالمپیک مدال دریافت می‌کنند

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۹:۲۹:۱۲
کد خبر: ۴۴۵۸۶۹
قهرمان دو دوره رقابت‌های وزنه برداری بازی‌های پارالمپیک گفت: بزرگان و افتخارآفرینان ورزش جهان می توانند صاحب مدال پارالمپیک شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کاظم رجبی قهرمان دو دوره رقابت‌های وزنه برداری بازی‌های پارالمپیک درباره رقابت‌های المپیک2016 ریو، اظهار داشت: ورزشکاران ایرانی بیشترین انگیزه را برای کسب مدال ریو دارد، همچنین پارالمپیک بالاترین سطح قهرمانی ورزشکار است که هر کسی آرزو دارد به آن دست یابد.

وی افزود: دریافت مدال پارالمپیک افتخار بزرگی است که نصیب کشانی می‌شود که تلاش بسیاری کرده است، همچنین همه‌ی ورزشکارانی که در این میدان بزرگ شرکت می‌کنند از بزرگان و افتخارآفرینان ورزش جهان هستند که بهترین آنها می توانند صاحب مدال شوند.

رجبی که سابقه قهرمانی چهار دوره رقابت‌های جهانی را در کارنامه دارد، اظهار داشت: نسبت به تلاش ورزشکاران ایرانی مطمئن هستم، آنها انگیزه زیادی دارند و با تلاش و توکل بر خدا می توانند با سربلندی از این پارالمپیک بیرون بیایند و پرچم کشورمان را در برزیل با افتخار به اهتزاز در آورند.

پانزدهمین دوره مسابقات پارالمپیک از ۱۷ تا ۲۸ شهریورماه در ریودوژانیرو برگزار می شود، کاروان پارالمپیک ایران با نام کاروان فرهنگی ورزشی منا دهم شهریورماه برای حضور در این دوره از بازی ها عازم ریو می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز