همراه با المپیک ریو؛

غلامی: اتفاقاتی برایمان افتاد که با روح المپیک سازگار نیست

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۶:۰۴
کد خبر: ۴۴۵۹۶۴
غلامی: اتفاقاتی برایمان افتاد که با روح المپیک سازگار نیست
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: اتفاقاتی که در جریان المپیک برایمان رخ داد با روح المپیک سازگار نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عادل غلامی پیش از رویارویی تیم ملی مقابل مصر اظهار داشت: صرف نظر از نتیجه ای که در این بازی به دست می آوریم، این دیدار فرصت خوبی برای ماست که پیش از حضور در مرحله یک چهارم نهایی با یک تیم قدرتمند بازی کنیم و با شرایط بهتری به دور بعدی برویم.

وی درباره اینکه عده ای گمانه زنی کرده اند که تیم ملی عمدا مقابل روسیه شکست می خورد تا به عنوان تیم چهارم از گروه خود صعود کند، گفت: واقعا؟ چرا باید ببازیم؟ اصلا چنین مسئله ای وجود ندارد. اگر مقابل روسیه پیروز شویم می توانیم در رده سوم قرار بگیریم و شرایط به نفع ماست. نمی دانم چرا برخی افراد تا این حد ضد والیبال می نویسند و حرف می زنند. این کارها به سود ورزش ایران نیست و برای کسانی که چنین اقداماتی انجام می دهند متاسفم.

غلامی خاطرنشان کرد: این دوره نخستین حضورمان در المپیک است اما چیزهایی که در این رقابت ها برایمان رخ داد با روح المپیک و آن چیزهایی که شنیده بودیم فرق می کرد.

وی افزود: روح المپیک روح جوانمردی است و سوای مسابقه، ملت ها به اینجا آمده اند تا با هم دوست باشند و مدال و ورزش برای آنها درجه دوم اهمیت را دارد. بیایید مقداری خودمان را عوض کنیم.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز