همراه با المپیک ریو؛

رستمی: مدال آوری سهراب مرا بیشتر خوشحال کرد/ امیدوارم بهداد هم طلا بگیرد

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۵۸:۲۸
کد خبر: ۴۴۶۲۸۴
رستمی: مدال آوری سهراب مرا بیشتر خوشحال کرد/ امیدوارم بهداد هم طلا بگیرد
کیانوش رستمی معتقد است؛ از مدال گرفتن سهراب مرادی در المپیک2016 ریو خیلی بیشتر از مدال آوری خودش خوشحال است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیانوش رستمی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم تیم ملی کشورمان درخصوص کسب مدال طلای سهراب مرادی اظهار کرد: کسب مدال طلای سهراب مرادی در بازی های المپیک مرا بیشتر از مدال آوری خودم خوشحال کرد. سهراب خیلی تمرین کرد و زحمت کشید تا به حقش رسید. او را بازنشسته اعلام کرده بودند ولی برگشت و با غیرت وزنه زد تا به مدال دست یافت.به سهراب، خانواده اش و مردم ایران بابت این قهرمانی تبریک می گویم.

دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو درخصوص عملکردش در المپیک تاکید کرد: تلاش کردم تا توانستم وزنه های خوبی را جابجا کنم. در جام فجر رکورد زدم ولی در المپیک2016 ریو فقط به دنبال کسب مدال طلا بودم. در المپیک 2012 لندن حقم را پایمال کردند. باید رنگ مدال بهتر بود اما پس از از 4 سال مدال نقره را به من برگردادند. در ریو کار خود را انجام دادم و به چیز دیگری فکر نمی کنم. از برزیل برگردم استراحت کوتاهی می کنم سپس تمریناتم را برای بازی های آسیایی 2018 اندونزی شروع می کنم.

رستمی درباره وضعیت بهداد سلیمی در المپیک 2016 ریو گفت: امیدوارم بهداد هم مدال طلا بگیرد. چون هیچ کس فکر نمی کرد سلیمی با آن مصدومیت سنگین بتواند به المپیک ریو برسد. او به موقع برگشت و هم اکنون نیز شانس مدال کاروان وزنه برداری ایران است. بهداد سلیمی باید سومین مدال طلای وزنه برداری را به ارمغان بیاورد تا مردم بیشتر خوشحال شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز