همراه با المپیک ریو؛

مرادی: در آینده رکوردها را به نام کشورم ثبت می کنم

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۰:۴۰
کد خبر: ۴۴۶۲۹۱
مرادی: در آینده رکوردها را به نام کشورم ثبت می کنم
دارنده مدال طلای المپیک برزیل گفت: سعی می کنم در مسابقات جهانی سال آینده رکورد یکضرب، دوضرب و مجموع را به نام ایران ثبت کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سهراب مرادی درخصوص مدال آوریش در رقابت های وزنه برداری بازی های المپیک 2016 ریو تصریح کرد: با دعای مردم به مدال طلا رسیدم. در روز ولادت امام رضا(ع) توانستم دل مردم کشورم را شاد کنم. رقابت سنگینی را با حریفانی از بلاروس و لتونی داشتم.مدت زیادی از میادین بین المللی فاصله گرفته بودم. در حرکت یکضرب وزنه 175 کیلویی، کتفم درد گرفت و وزنه را انداختم. استرس داشتم که ماجرای المپیک2012 لندن برایم تکرار نشود. با مهار وزنه 182 کیلوگرمی خیالم راحت شد.

وی ادامه داد: در حرکت دوضرب تبحر زیادی دارم و می دانستم وزنه های خوبی را به ثبت خواهم رساند.منتظر ماندم تا حریفانم هر وزنه ای را که مهار کردند، من یک کیلو بالاتر از آنها وزنه بزنم.

دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو درباره عدم موفقیت در رکورد شکنی تاکید کرد: با مهار وزنه 221 کیلوگرمی مدال طلا حتمی شده بود و برای رکوردشکنی فضای سالن رقابت ها برایم سنگین شده بود برهمین اساس نتوانستم رکورد دوضرب مجموع را به نام خود ثبت کنم.

مرادی درباره برنامه آینده خود گفت: بعد از مسابقات المپیک 2016 ریو چند وقت استراحت می کنم و سپس خود را برای مسابقات جهانی سال آینده آماده خواهم کرد. سعی می کنم در مسابقات جهانی سال آینده رکورد یکضرب، دوضرب و مجموع را به نام ایران به ثبت برسانم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز