طنز ورزشی

«بُل‌بُل زبان» ۴ تایی شدن سهمیه لیگ و بازی استقلال و پرسپولیس!

۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۶:۴۸
کد خبر: ۴۴۹۵۹۶
«بُل‌بُل زبان» ۴ تایی شدن سهمیه لیگ و بازی استقلال و پرسپولیس!
دست کم 50 هزار نفر می‌روند ورزشگاه که به 50 هزار نفر دیگر عدد 4 نشان بدهند، آنوقت می‌گویی چرا 3 سهمیه ملی شده 4 تا؟!

گروه ورزش خبرگزاری برنا- خب شد که شد، چکار کنم تصدقت؟! بندگان خدا خواستند سهمیه ملی از 3 تا 4 تا بشود، گناه کردند؟ حق کسی را خوردند؟ به کسی اهانت کردند؟ نکردند که! اصلاً تو سرت درد می‌کند به هر چیز و ناچیزی گیر بدهی. 3 و 4 هم یک عدد است دیگر! 

نه جانم چه کسی گفته قوانین ما سلیقه‌ای است؟ اصلاً به شکل جدیدِ برگزاری لیگ برتر بسکتبال دقت کردی؟ متوجه نکات برجسته آن شدی؟ نشدی دیگر! چون همه‌اش سرت درد می‌کند به زمین و زمان گیر بدهی که چرا 3 شده 4! دلت خوش است دیگر. به جای اینکه از نحوه برگزاری بازی‌های پشت سر هم حمایت کنی، قلمت را برداشتی افتادی به جان این بسکتبال که چه؟ عزیز من قرار است اول 10 تیم با هم بازی کنند، بعد که مقام‌های اول تا دهم مشخص شد بروند در 2 گروه باهم بازی کنند و بعد بروند پلی‌آف. خب کجای این بد است؟ آقاجان لیگ فرسایشی یعنی چه؟ اتفاقاً من اگر جای برگزار کنندگان بودم، کاری می‌کردم که بعد از مرحله گروهی بازهم 10 تیم جمع شوند با هم بازی کنند و بعد بازهم بازی‌های گروهی برگزار شود و ... نه جانم چرا تمام شود؟ بعدش بازهم این پروسه را باید تکرار کنیم تا سه دفعه شود.  دقیقا! آفرین تازه داری یک چیزی می‌شوی. بله درست مثل همان مثل قدیمی که «تا سه نشه و ادامه ماجرا»

نه ببخشید حواسم نبود عدد 3 خوب نیست. این پروسه باید 4 مرتبه تکرار شود! دلیلش را هم که اول عرایضم شنیدی حتماً! اصلا می‌دانی به نظر من حالا که به دربی فوتبال استقلال و پرسپولیس نزدیک می‌شویم، هرچه به سمت اعداد معروف و مشهور برویم به بسکتبال کمک کرده‌ایم! 

ای بابا انگار اصلاً توی باغ نیستی تو، آنوقت اسم خودت را گذاشتی خبرنگار ورزشی؟ عزیز من 4 نماد یکی از تیم‌های پرطرفدار است دیگر، حالا اگر ماهم لیگ بسکتبال را در سال به جای یک بار 4 بار برگزار کنیم، خودش کلی به جذب تماشاگر و اسپانسر و قس  علی‌هذا کمک می‌کند. پسرخوب دست کم 50 هزار نفر می‌روند ورزشگاه که به 50 هزار نفر دیگر عدد 4 نشان بدهند، آنوقت می‌گویی چرا 3 سهمیه ملی شده 4 تا؟! همین است که پیشرفت نمی‌کنی دیگر. بله، اصلاً تو با ورزش مشکل داری، شاید هم از هواداران همان تیمی هستی که 4 را دوست ندارند وگرنه اینقدر  به این عدد گیر نمی‌دادی!! بنشین اینقدر بنویس تا قلمت بچسبد کف دستت. ما هم کار خودمان را می‌کنیم و از این نمادها در بسکتبال بهره می‌بریم. حالا برای اینکه دل تو و امثال تو هم نشکند، می‌گوییم سهمیه ملی سال بعد بشود 6 تا! به نظر چطور است؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز