دلخوری پیشکسوتان دهه ۶۰ از علی پروین؛

چرا شاگردان خودت را برای بازی با ستارگان لالیگا ندیدی؟!

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۴۶:۳۲
کد خبر: ۴۵۰۱۰۴
چرا شاگردان خودت را برای بازی با ستارگان لالیگا ندیدی؟!
بازی دو تیم ستارگان ایران و لالیگا در حالی روز پنجشنبه چهارم شهریور ماه جاری در استادیوم آزادی برگزار می شود که ظاهرا شاگردان قدیمی و دهه 60 پرسپولیس از دست علی پروین دلخور هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی پروین که با هماهنگی های به عمل آمده به عنوان سرمربی تیم ستارگان ایران در بازی با ستارگان لالیگا انتخاب شده است به تازگی لیست نفرات دعوت شده برای این دیدار سمبلیک را منتشر کرد.

در این فهرست اسامی ستارگان دهه 70 و 80 فوتبال ایران دیده می شود و خبری از چهره هایی همچون بهروز سلطانی، وحید قلیچ، محمد پنجعلی، مجتبی محرمی، مرتضی فنونی زاده، سعید نعیم آبادی، محمدحسن انصاری فرد، محسن عاشوری، حمید درخشان، مرتضی کرمانی مقدم، ضیاء عربشاهی، فرشاد پیوس و... نیست.

شنیده ها حکایت از آن دارد که اغلب این پیشکسوتان پرسپولیس ضمن تماس های تلفنی با یکدیگر از این برخورد علی پروین گلایه کرده اند.

یکی از این پیشکسوتان که تمایلی به افشای نام خود نداشت گفت: لطفا اسم مرا ننویسید تا فکر نکنند عقده بازی در این دیدار را داردم، اما رفتار علی پروین اصلا درست نبود، یک زمانی ما برای علی آقا دویدیم و بدون کوچک ترین پولی عرق ریختیم و سرمان را جلوی توپ گذاشتیم و حالا جناب پروین با فراموش کردن گذشته دنبال بازیکنان میلیارد و نسل بعد از ماست.

از علی پروین بعید بود که این مسئولیت را بپذیرد، اسطوره پرسپولیس و فوتبال ایران خاطره خوشی از بازی قبلی ستارگان ایران و جهان نداشت اما با این وجود راضی شد روی نیمکت تیم پیشکسوتان کشورمان بنشیند، مرتبه قبلی نیز تنی چند از شاگردان قدیمی علی پروین از سرمربی خود اظهار گلایه کردند که آنها را دعوت نکرده است.

پس از پایان آن بازی دوستانه که با نتیجه 3 بر صفر به سود ستارگان جهان به اتمام رسید، علی پروین در جمع نزدیکانش اعلام کرد پشت دستش را داغ کرده که دیگر روی نیمکت تیم ستارگان ایران ننشیند اما او روی حرف خود نایستاد.

پروین که نمی خواهد این بار برابر ستارگان پیشکسوت خارجبی بازمانده باشد به درستی نفرات آکادمی را دعوت کرد تا برنده شود در حالی که ... 

البته تجربه نشان داده شاگردان دهه 60 علی پروین خیلی زود همه چیز را فراموش می کنند و دوباره مرید استاد خود خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز