شفائیان‌فرد: هدفم حضور در المپیک ۲۰۲۰ است

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۶:۳۵
کد خبر: ۴۶۷۲۴۴
شفائیان‌فرد: هدفم حضور در المپیک ۲۰۲۰ است
شناگر جوان کشورمان که به تازگی توانست رتبه نهمی را در ماده ۲۰۰ متر آزاد در مسابقات جهانی دبی کسب کند گفت از رکوردهای خودش در این مسابقات راضی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احسان شفائیان‌فرد شناگر جوان کشورمان که به تازگی توانست رتبه نهمی را در ماده ۲۰۰ متر آزاد در مسابقات جهانی دبی کسب کند گفت از رکوردهای خودش در این مسابقات راضی است و در تلاش است تا رکوردهای خودش را ارتقاء دهد و در المپیک ۲۰۲۰ حضور پیدا کند.

احسان شفائیان‌فرد شناگر نوجوان و با آتیه ایران که در مسابقات جهانی دبی با کسب مقام نهم در ماده ۲۰۰ متر آزاد مسافت کوتاه توانست نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کند، خواستار حمایت بیشتر مسئولان از خانواده شنا شد.

وی گفت: سطح این مسابقات از لحاظ فنی بسیار بالا بود و شناگران خوبی از سراسر دنیا برای شرکت در این رقابت ها حضور پیدا کرده بودند، رقبای اصلی ما فعلا از شناگران مطرح و به نام دنیا نخواهند بود اما شناگران کشورهای حاشیه خلیج فارس رقیبان خوبی برای ما به حساب می‌آیند. به طور کلی از رکوردهای خودم راضی هستم ولی تلاش می‌کنم تا این رکوردها را ارتقاء دهم و به همین رتبه نهمی اکتفا نخواهم کرد.

وی افزود: چون برای مسابقات داخلی تمرینات فشرده و هدفمندی داشتم از آمادگی کامل برخوردار بودم که باعث شد به این مسابقات اعزام شوم.

ملی پوش شنای ایران در ادامه در مورد شنای تخصصی خودش گفت: در دوران ابتدایی شنای خودم در ماده‌های مختلفی شرکت می‌کردم اما در حال حاضر در مسافت کوتاه در ۱۰۰ متر مختلط و مسافت بلند در ۲۰۰ متر آزاد به صورت تخصصی تمرین و شرکت می‌کنم.

احسان شفائیان فرد در مورد اهدافش افزود که حتما قصد ادامه حضور در مسابقات بین المللی شنا را خواهم داشت و فقط انتظار حمایت بیشتر از مسئولان را دارم. باید بتوانیم نفرات بیشتری را به مسابقات اعزام کنیم تا بین خودمان ایجاد رقابت کنیم. اهداف من بلند مدت است و طی صحبت‌ها و مشورت‌هایی که با مربیان و مسئولان داشتم تصمیم بر حضور در المپیک ۲۰۲۰ را دارم. البته قبل از آن باید مشکلات و موانعی مانند دانشگاه و شغل را از سر راهم بردارم تا باز هم مثل گذشته نتوانند مرا از شنا زده و سرد کنند.

وی در پایان گفت: مسابقات کشوری را در آبان ماه سال جاری پیش روی داریم و تمام تلاشم این است تا بتوانم نتیجه بسیار خوبی را کسب کنم. در پایان از همه کسانی که برایم زحمت می‌کشند کمال تشکر را دارم.

نظر شما