تیم های شرکت کننده در والیبال قهرمانی نوجوانان جهان مشخص شدند

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۰:۳۳:۳۳
کد خبر: ۴۷۹۰۵۳
تیم های شرکت کننده در والیبال قهرمانی نوجوانان جهان مشخص شدند
7 تیم شرکت کننده در پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان از 17 مردادماه سال 96 به میزبانی بحرین آغاز می شود و به مدت 11 روز ادامه خواهد داشت.
20 تیم در این رقابت ها شرکت خواهند داشت که سهمیه هر منطقه به قرار زیر است:
 
1- اروپا: 6 تیم
2- نورسکا: 4 تیم
3- آسیا: 4 تیم به اضافه بحرین میزبان
4- آمریکا جنوبی: 3 تیم
5- آفریقا: دو تیم
 
تاکنون حضور هفت تیم آرژانتین، برزیل، کوبا، آمریکا، تونس، مصر و بحرین (میزبان) در این رقابت ها قطعی شده است و 13 تیم دیگر در رقابت های آتی مجوز حضور به دست خواهند آورد.
چهار سهمیه آسیا در یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا که سال آینده به میزبانی میانمار برگزار می شود، مشخص می شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران تمرینات آماده سازی خود را با هدایت محمد وکیلی آغاز کرده است که سومین مرحله تمرینات آماده سازی این تیم در حال حاضر با 19 بازیکن در حال پیگیری است و سه شنبه این هفته به پایان می رسد.

مهدی جعفروند، امیرحسین توخته، امیرمحمد فلاحت خواه، علی طبری، علیرضا بابایی، مهران فیض امام دوست، حسین سلیمان اهری، محمدرضا بیک، احسان دانش دوست، بهزاد فتوحی فر، صابر کاظمی، سهیل کمال آبادی، امیرحسین چمنی، علیرضا مصلح آبادی، مهدی جلوه، امیرحسین صابری، محمدحسین راستی، عرفان غلامی پور و امیر عزیزی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز