آغاز هفته دوم مسابقات تنیس غرب آسیا- اردن؛

کسب پنچ پیروزی در دو بخش انفرادی و تیمی

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۵:۴۷
کد خبر: ۴۷۹۰۵۶
کسب پنچ پیروزی در دو بخش انفرادی و تیمی
نمایندگان کشورمان نخستین روز هفته دوم مسابقات تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا را با کسب سه پیروزی در بخش انفرادی و دو پیروزی در بخش تیمی آغاز کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین روز هفته دوم مسابقات نوجوانان زیر ١٣ سال غرب آسیا برگزار شد و در بخش انفرادی پسران علی یزدانی در دور نخست با زیاد ال ئورنه از اردن روبرو شد و با نتیجه (۴-۶ و ۱-۶) حریف خود را شکست داد و در دور دوم با عبداله شلبایه از اردن مسابقه داد و با نتیجه دو بر صفر این دیدار را واگذار کرد. همچنین سهراب دکمه چین در دور نخست بخش انفرادی با قرعه استراحت  روبرو شد و در دور دوم با صابر محمد از عراق رقابت کرد و با نتیجه (۰-۶ و ۱-۶) پیروز میدان شد.

در بخش دختران نیز ملینا مهرانی در دور نخست بخش انفرادی با حمدی هادیا از افغانستان مسابقه داد و پس از پیروزی ۰-۶ در ست اول حریفش انصراف داد و فاتح میدان شد، مشکات الزهراء صفی در دیدار اول جدول انفرادی با قرعه استراحت روبرو شد.

در بخش دو نفره دختران تیم ایران با ترکیب ملینا مهرانی و مشکات الزهراء صفی با تیم افغانستان مسابقه داد و حریف خود را با نتیجه دو بر صفر شکست داد و تیم دونفره پسران کشورمان نیز موفق شد با همین نتیجه مقابل عراق به برتری برسد.

در ادامه این رقابت ها و در هفته دوم بازیها ملینا مهرانی با راندا از اردن دیدار می کند، مشکات الزهراء صفی با لاوا از عراق مسابقه می دهد و سهراب دکمه چین با آئوس از سوریه دیدار خواهد کرد.

این مسابقات از ۸ لغایت ۱۹ آبان ماه به میزبانی اردن برگزار می شود و تنیسورهای کشورمان با ترکیب سهراب دکمه چین، علی یزدانی، مشکات الزهراء صفی و ملینا مهرانی در این مسابقات شرکت می کنند.

سرپرستی این تیم بر عهده فرشاد صفتی است و فرشید زیدی نیز به عنوان سرمربی تنیسورهای کشورمان را همراهی می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز